خانهاخبار
طراحی پنل پشتی پرچمدار شیائومی 12 اولترا لو رفت

طراحی پنل پشتی پرچمدار شیائومی 12 اولترا لو رفت

انتظار می‌رود شیائومی سری جدید پرچمدارانش را که شیائومی 12 نام می‌گیرد، در پایان سال جاری معرفی کند و تاکنون تصاویر و شایعات متعددی ازین سری گوشی هوشمند عرضه شده است.
۱۴۰۰/۹/۲۲

شیائومی می 11 الترا با یک طراحی دوربین غیرمتعارف عرضه شد که بخش اعظمی از پنل پشتی این دستگاه را گرفته بود و همراه با یک صفحه نمایش کوچک، حسابی توجهات را به سمت خودش جلب کرد. حالا شیائومی 12 الترا که بخش mi را هم از اسم خودش حذف کرده، با توجه به عکس‌های فاش شده، ظاهر غیر متعارفی در بخش دوربین دارد. بر اساس همان تصاویر، وب‌سایت هلند LetsGoDigital رندرهای مفهومی سه بعدی از این گوشی ساخته و منتشر کرده که می‌توان گفت به طراحی نهایی این محصول، بسیار نزدیک خواهند بود.

image

طبق تصاویر منتشر شده، به ترتیب دوربین اصلی و دوربین فوق عریض در مرکز و سمت چپ قرار دارند، در حالی که لنز پریسکوپ تله فوتو در پایین دایره تنظیمات دوربین قرار گرفته است. همچنین یک لنز چهارم در بالای طراحی دایره‌ای دوربین‌ها قرار دارد که می تواند یک سنسور ToF یا تله فوتو کوتاه‌تر در محدوده 2x-3x باشد. مابقی حفره‌ها می‌توانند جایگاه سنسور فلش LED، سنسور نور و سنسورهای مربوط به فوکوس نیز باشند؛ اما وظیفه دقیق آنها هنوز مشخص نشده است.

در اوایل سال جاری، یک افشاگر قابل اعتماد افشا کرد که شرکت لایکا با شیائومی قراردادی جدید بسته است و گوشی هوشمند 12 الترا با لوگوی شرکت لایکا همراه خواهد شد. این موضوع هنوز از سوی برندی که با هواوی کار می‌کند تایید نشده اما خب چندان هم غیرعادی یا دور از ذهن نیست. برای مثال شرکت آلمانی زایس با تولیدکنندگانی مثل ویوو، سونی و نوکیا همکاری داشته و نام این برند را روی مدل‌های مختلف گوشی‌های این سه شرکت دیده‌ایم. لایکا اما تا به امروز فقط با هواوی همکار بوده در بخش موبایل‌ها و احتمالا بدش نمی‌آید که با وجود اقبال کم از محصولات هواوی در بازارهای جهانی، سراغ همکاری با برند جدید برود تا بتواند همچنان در بین گوشی‌ها، اسمی برای خودش داشته باشد. شما در مورد تصویر بالا چه فکر می‌کنید؟ آیا شیائومی 12 الترا با این طراحی را می‌پسندید یا فکر می‌کنید این ظاهر زیاد از حد نامتعارف است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)