خانهاخبار
عکسی از گلکسی اس 22 مشکی رنگ لو رفت

عکسی از گلکسی اس 22 مشکی رنگ لو رفت

طبق سنت هر ساله سامسونگ سری گلکسی اس 22 را در اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد و بنظر می‌رسد طراحی کلی این سری، شبیه به نسل قبل سامسونگ خواهد بود.
۱۴۰۰/۹/۲۲

اوایل امروز یک عکس واقعی از سامسونگ گلکسی اس 22 در وب سایت Weibo دیده شد. در نگاه اول این گوشی هوشمند دارای طراحی مشابهی به نسل گذشته اش یا همان گلکسی اس 21 است اما تفاوتی که به چشم می‌آید، براق بودن بخش پشتی این گوشی است. این در حالی است که گلکسی اس 21 معمولی دارای پوشش مات در بخش پشتی خود بود.

image

طبق تصویر منتشر شده، سامسونگ گلکسی اس 22 از طراحی دوربین سه گانه عمودی برخوردار است که در گوشه سمت چپ این دستگاه به صورت زنجیره‌ای قرار داده شده‌اند و فلش LED در سمت راست آن‌ها قرار دارد. تفاوت دیگر دوربین‌های گلکسی اس 22 با گلکسی اس 21 این است که حالا این دوربین‌ها به صورت تکی هم بیرون زدگی و برآمدگی دارند در صورتی که در نسل قبلی این چنین نبود. البته این مورد را هم باید در نظر گرفت که ممکن است این تصویر از یک ماکت گرفته شده باشد و گوشی واقعی نباشد که می‌بینیم. 

همچنین کمیسیون ارتباطات FCC گوشی هوشمندی را با نام مدل SM-S908U گواهی کرده است. این دستگاه درواقع همان گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ خواهد بود که ممکن است آن را با نام گلکسی اس 22 نوت ببینیم. در این اطلاعیه به یک قلم با نام مدل EJ-PS908 نیز اشاره شده که بدیهی است یک قلم اس پن جدید به شمار می‌آید و با هیچ یک از محصولات قبلی سامسونگ مطابقت ندارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)