خانهاخبار
بازی‌های گوگل پلی در سال آینده به سیستم عامل‌های ویندوز 10 و 11 می‌آیند

بازی‌های گوگل پلی در سال آینده به سیستم عامل‌های ویندوز 10 و 11 می‌آیند

در مراسم گیم آواردز امسال، شرکت گوگل اعلام کرد که قصد دارد به زودی بازی‌های موجود روی پلتفرم گوگل پلی را بر روی سیستم عامل‌های ویندوز 10 و 11 ارائه دهد.
۱۴۰۰/۹/۲۰

در روز گذشته، شاهد برگزاری مراسم گیم آواردز بودیم که بهترین بازی‌های سال را مشخص می‌کرد؛ در طی این مراسم، شرکت گوگل نیز در اقدامی اعجاب انگیز اعلام کرد که بازی‌های دیده شده در گوگل پلی استور، از سال آتی میلادی در سیستم عامل‌های ویندوز 10 و 11 نیز قابل اجرا خواهند بود.

image

 

البته با توجه به قراردادی که مدتی پیش توسط مایکروسافت و آمازون بسته شد تا شاهد حضور اپلیکیشن‌های آمازون در استور مایکروسافت باشیم؛ مشخص بود که گوگل نیز مدت زیادی از قافله عقب نمی‌ماند. البته ناگفته نماند که مایکروسافت و آمازون، به طور رسمی همکاری با یکدیگر را اعلام کردند؛ اما گوگل تنها به استفاده از یک سخنران بسنده کرد که به گفته وی، این بازی‌ها توسط یک اپلیکیشن مخصوص گوگل که در حال طراحی برای ویندوز 10 و 11 است؛ قابل دسترسی خواهند بود.

یکی از نکات مثبت اجرای این بازی‌ها در ویندوز، امکان انتقال سیو‌ها است؛ یعنی بازیکنان می‌توانند یک بازی را در گوشی خود اجرا کرده و تا بخش خاصی پیش بروند، سپس فعالیت خود را از همان نقطه بر روی لپ‌تاپ یا کامپیوتر شخصی خود ادامه دهند.

image

 

همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم، گوگل جزئیات چندان زیادی را درباره این سرویس در میان نگذاشت اما سخنران آنها اعلام کرد که در آینده اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد . امیدواریم که این فعالیت‌ها بین شرکت‌های رقیب ادامه داشته باشد و به زودی شاهد اجرای تمامی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های سیستم عامل اندروید بر روی ویندوز نیز باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)