خانهاخبار
نسخه مقاوم اپل واچ احتمالا در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

نسخه مقاوم اپل واچ احتمالا در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد

مدتی پیش شایعه‌ای درباره وجود نسخه‌ای مقاوم از ساعت هوشمند اپل واچ شنیده بودیم و حالا نیز مینگ چی کو که یکی از تحلیل‌گران شناخته شده بازار است اعلام کرده که این ساعت احتمالا در سال آتی میلادی روانه بازار خواهد شد.
۱۴۰۰/۹/۱۹

چندی پیش، شاهد انتشار شایعه‌ای بودیم که به گفته آن، اپل در حال کار روی نسخه‌ای مقاوم از ساعت هوشمند اپل واچ بوده و حالا مینگ چی کو که از تحلیل‌گران شناخته شده به حساب آمده و معمولا اطلاعات دقیقی را درباره محصولات اپل منتشر می‌کند؛ ادعا کرده که این ساعت هوشمند در سال آتی میلادی روانه بازار خواهد شد.

image

 

کو انتظار دارد که اپل در کنار معرفی اپل واچ سری 8 در سال ۲۰۲۲، از نسخه مقاوم این ساعت و همچنین یک مدل جدید SE رونمایی کند. برخی از شایعات، ادعا می‌کنند که نام نسخه مقاوم اپل واچ احتمالا «اکسپلورر ادیشن» باشد؛ ولی جزئیات بیشتری درباره آن نمی‌دانیم. این ساعت دارای بدنه‌ای ضد شوک بوده و برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی و یا ورزشکاران حرفه‌ای کاربرد‌های فراوانی خواهد داشت.

در سوی دیگر، انتظار داریم که در سری بعدی اپل واچ یا همان سری 8، شاهد اضافه شدن یک سنسور سنجش دمای بدن به این دستگاه باشیم که به کاربران اجازه داده تا اطلاعات بیشتری را درباره وضعیت سلامت خود ثبت کنند. مینگ چی کو همچنین عقیده دارد که نسخه‌ای جدید از ایرفون بی‌سیم ایرپادز پرو در راه است که سنسور‌های مربوط به سلامتی تازه‌ای را به همراه داشته و ظاهر آن نیز با حذف پایه‌هایی که در نسل‌های فعلی ایرپاد شاهد آنها هستیم، تغییر چشمگیری یافته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)