خانهاخبار
سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

سیستم همکاری در فروش دایان شاپ

با همکاری در فروش دایان شاپ می‌توان به یک منبع درآمد مناسب دست‌یافت. درواقع، همکاری در فروش (Affiliate Marketing) یکی از روش‌های کسب درآمد با گوشی است که در چند سال اخیر روند روبه رشدی داشته است. کارشناس‌های دیجیتال مارکتینگ، افیلیت مارکتینگ را یکی از ترفندهای بازاریابی می‌دانند که تأثیر زیادی بر فروش محصولات می‌گذارد.
۱۴۰۰/۹/۱۴

image

 

با همکاری در فروش دایان شاپ می‌توان به یک منبع درآمد مناسب دست‌یافت. درواقع، همکاری در فروش (Affiliate Marketing) یکی از روش‌های کسب درآمد با گوشی است که در چند سال اخیر روند روبه رشدی داشته است. کارشناس‌های دیجیتال مارکتینگ، افیلیت مارکتینگ را یکی از ترفندهای بازاریابی می‌دانند که تأثیر زیادی بر فروش محصولات می‌گذارد.

این سبک بازاریابی به‌وسیله اشخاصی که بیرون از کار هستند صورت می‌گیرد. به عبارتی، پیشنهاد خرید محصول در سایت ناشر افیلیت گذاشته می‌شود که با این روش، محصول به افراد بیشتری معرفی‌شده و فروش بهتری هم خواهد داشت. اگر محصولی که در فروشگاه اینترنتی قرار داده‌شده است به فروش برسد، درصدی از مبلغ فروش به‌عنوان پورسانت در اختیار ناشر قرار داده می‌شود، به همین خاطر بسیاری از افراد به افیلیت مارکتینگ، بازاریابی پورسانتی هم می‌گویند. در ادامه مطلب، بیشتر درباره کسب درآمد از راه همکاری در فروش صحبت خواهیم کرد و همین‌طور به معرفی سیستم‌ همکاری در فروش دایان شاپ می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

نحوه همکاری در فروش دایان شاپ

همکاری در فروش یکی از اصطلاحات رایج در دیجیتال مارکتینگ است که اسامی مختلفی دارد. از دیگر نام‌های آن می‌توان به افیلیت مارکتینگ، بازاریابی پورسانتی، بازاریابی ارجاعی، بازاریابی واسطه‌ای و مشارکت در فروش اشاره کرد. نحوه این نوع بازاریابی هم تا حد زیادی بستگی به فروشگاه اینترنتی مربوطه داشته و هر فروشگاهی قوانین مختص به خود را دارد.

سیستم‌ همکاری در فروش دایان شاپ این‌گونه است که تمام محصولات، محتوای لازم برای هر یک، تصاویر موردنیاز برای پلتفرم و شبکه‌ای و یک سایت جامع بدون نیاز به داشتن دانش این حوزه برای فرد مهیا شده و تنها قسمت بازاریابی محصولات بر عهده اشخاص قرار داده می‌شود.

درواقع، کسب درآمد از دایان شاپ بسیار آسان است. فروشندگان محصولات مختلف می‌توانند با قرار دادن محصولات خود در سایت نسبت به فروش آن‌ها اقدام کنند و بعد از فروش نیز مبلغی به‌عنوان پورسانت در اختیار فروشگاه قرار داده می‌شود. این شیوه فروش که یکی از روش‌های کسب درآمد با گوشی هم محسوب می‌شود، دردسرهای فروش حضوری را ندارد و مزایای بسیاری هم دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

image

 

ضمن اینکه، برخی از سایت‌های اینترنتی از راه رفرنس یا مدل REF به درآمدزایی می‌پردازند. در این حالت، سایتی با قرار دادن مقاله‌ای در صفحه خود به معرفی یک فروشگاه اینترنتی می‌پردازد که دایان شاپ از این روش استفاده نمی‌کند و تنها روش فروش محصولات مختلف تأمین‌کنندگان ایرانی در حال انجام است.

مزایای همکاری با فروشگاه‌ اینترنتی دایان شاپ

حضور در سیستم دایان افیلیت به نفع فروشندگان محصولات مختلف است و یک بستر مناسب برای موفقیت کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ محسوب می‌شود. در زیر به مزایای همکاری در فروش دایان شاپ اشاره‌کرده‌ایم:

·      معرفی محصول خود به هزاران کاربر اینترنتی

با درج محصول و تولیدات خود در دایان شاپ می‌توانید نگاه هزاران کاربر را بر روی محصول خود جلب کنید. افرادی که تولیدکننده و ارائه‌دهنده محصولات باکیفیت هستند می‌توانند با گروه ما، یک همکاری عالی را آغاز کنند و محصولات خود را در بین محصولات فروشگاه دایان شاپ قرار دهند؛ بنابراین افراد فعال در حوزه پوشاک، اکسسوری، لوازم جانبی دیجیتالی و لوازم خانه می‌توانند به جمع فروشندگان دایان بپیوندند و شاهد افزایش فروش محصولات خود باشند.

·      انجام بازاریابی بدون ریسک

افیلیت مارکتینگ یکی از پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی موجود است که ریسک انجام آن صفر است؛ چراکه شما بابت تبلیغات محصول خود در دایان شاپ، مبلغی پرداخت نخواهید کرد و تنها درصورتی‌که، محصول به فروش برسد بایستی طبق توافقات انجام‌شده نسبت به پرداخت پورسانت اقدام کنید؛ بنابراین روش افیلیت مارکتینگ یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین و درعین‌حال، پربازده‌ترین روش‌های بازاریابی حال حاضر است که در بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی نیز همچون آمازون پیاده‌سازی شده است.

dayanaffiliate.com/blog/types-of-marketing

·      امکان ارائه محصولات متنوع

فروشگاه دایان شاپ یکی از فروشگاه‌های اینترنتی جامع ایرانی است که در آن محصولات متنوعی ازجمله، لباس‌های زنانه، مردانه، بچگانه، اکسسوری و همین‌طور انواع لوازم جانبی دیجیتال و لوازم خانه تحت برندهای مختلف ارائه می‌شوند.

 به‌این‌ترتیب، فروشندگان در اصناف مختلف می‌توانند از این بستر فراهم‌شده نهایت استفاده را ببرند و محصولات خود را به عموم مردم معرفی کنند؛ بنابراین شما عزیزان در سایت دایان شاپ می‌توانید در چند حوزه مختلف با این وبسایت همکاری داشته باشید و به فروش محصولات متنوع خود بپردازید.

·      صرفه‌جویی در زمان کاری و انرژی خود

کار با سیستم افیلیت مارکتینگ دایان شاپ باعث صرفه‌جویی در وقت فروشندگان می‌شود. درواقع، تیم دایان شاپ، خصوصیات و اطلاعات کامل هر محصول را به همراه تصاویر باکیفیت آن‌ها در سایت خود قرار می‌دهند و کاربران هم می‌توانند با مشاهده اطلاعات هر محصول نسبت به خرید آن‌ها اقدام کنند؛ بنابراین دیگر نیازی نیست بابت بازاریابی هر محصول کلی زمان و انرژی را از خود بگیرید.

image

 

·      برخورداری از حسابرسی دقیق و منظم

تسویه‌حساب محصولات نیز به‌صورت منظم انجام می‌شود و فروشندگان طبق توافق انجام‌شده به مبلغ موردنظر خود دست خواهند یافت. درواقع، فروش محصولات به‌صورت اینترنتی باعث درآمدزایی عالی برای فروشندگان سراسر کشور شده است و برای خریداران هم منجر به آسایش و رفاه موقع خرید شده است. به‌این‌ترتیب، حسابرسی محصولات به‌صورت دقیق انجام‌شده و طرفین نیز از خریدوفروش محصولات رضایت خاطر خواهند داشت.

نتیجه‌گیری

شما عزیزان با «همکاری در فروش دایان شاپ» می‌توانید محصولات خود را در معرض دید هزاران کاربر گذاشته و بدون هیچ‌گونه سرمایه‌ای، شروع به بازاریابی برای محصولات خود کنید. این کار یکی از راه‌های کسب درآمد با گوشی نیز محسوب می‌شود و فقط کافی است با سیستم دایان افیلیت همکاری کرده و بعد محصولات خود را در فروشگاه اینترنتی دایان شاپ ثبت کنید.

مابقی کار که شامل محتواهای داخل سایت است بر عهده خود ناشر بوده و شما نیازی به انجام کارهای سئو سایت و مباحث این‌چنینی ندارید. بعد از فروش محصول نیز مبلغی به‌عنوان پورسانت در اختیار ناشر قرار داده خواهد شد. با این شیوه که در سراسر جهان مرسوم است می‌توان به کسب درآمد رضایت‌بخشی دست‌یافت. فروشگاه اینترنتی آمازون نیز از طریق این شیوه، موفق به درآمدزایی برای میلیون‌ها کاربر شده است . این شیوه فعالیت در کشور ما نیز روبه رشد بوده و استقبال خوبی از آن شده است.

منابع

college.tapsell.ir

affili.ir

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)