خانهاخبار
اوپو رکورد بی نظیر فروش سری رینو 7 را ثبت کرد!

اوپو رکورد بی نظیر فروش سری رینو 7 را ثبت کرد!

سری تازه وارد شرکت چینی اوپو به نام رینو 7 در 15 دقیقه اول فروش خود به رکورد بزرگ فروش 40 گوشی در هر ثانیه دست پیدا کرد.
۱۴۰۰/۹/۱۳

اوپو هفته گذشته سری رینو 7 را در چین معرفی کرد. این خانواده از رینو 7 اس ای، وانیلا رینو 7 و رینو 7 پرو تشکیل شده است و از امروز به فروش می رسد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که استقبال ازاین خانواده جدید میان رده‌ها بسیار زیاد بوده است، به طوری که کل دسته اول در 15 دقیقه فروخته شد و 100 میلیون یوان درآمد برای این شرکت چینی به همراه داشت.

اوپو این سه گوشی را عمدتاً از طریق فروشگاه‌ رسمی خود در چین فروخته است، اما فروشندگان دیگر نیز به این امر کمک کردند. منابع چینی بدون ذکر عدد خاصی، ادعا کردند که حجم گوشی‌های فروخته شده 150 درصد بیشتر از اولین فروش سری رینو6 بوده است.

image

image

image

 

 

با کمی جمع و تفریق  به این نتیجه می‌رسیم که 100 میلیون یوان می‌تواند شما از 25000 گوشی رینو پرو7 یا45000 گوشی مقرون به صرفه رینو اس ای 7 باشد، بنابراین تعداد واقعی میانگین این دو عدد است. این بدان معناست که اوپو بیش از 2300 دستگاه در دقیقه یا نزدیک به 40 گوشی در هر ثانیه در روز اول فروخته است.

 

سری اوپو رینو 7 در حال حاضر فقط در چین در دسترس است، اما انتظار داریم که این گوشی‌ها به زودی به بازارهای خارج از چین هم برسند. این احتمال وجود دارد که دستگاه های این مجموعه در سال 2022 تحت سری اوپو فایند ایکس 4 وارد بازار اروپا شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)