خانهاخبار
آپدیت ظاهری جدید آفیس در ویندوز از راه رسید!

آپدیت ظاهری جدید آفیس در ویندوز از راه رسید!

مایکروسافت در ادامه به‌روز رسانی‌های گرافیکی ویندوز 11، این بار به سراغ مجموعه آفیس رفته و کاربران به مرور در حال دریافت این آپدیت‌ها در سیستم خود هستند.
۱۴۰۰/۹/۱۳

مایکروسافت  بلاخره به‌روزرسانی ظاهری آفیس را که در خرداد  تنها  برای اعضای اینسایدر انجام داده بود و آن‌ را به جلوه‌ی گرافیکی Mica مزین کرده بود، برای همه کاربران ارائه می‌کند. Mica، نام یکی از اِلِمان‌های بصری طراحی‌شده توسط مایکروسافت در زبان طراحی جدید ویندوز ۱۱ و اپلیکیشن‌ها است. این المان، طرح و رنگ تصویر زمینه‌ی ویندوز را به صورت یک جلوه‌ی مات در بخش‌های مختلف اپلیکیشن‌های سازگار با این جلوه‌ی گرافیکی مانند پس‌زمینه یا نوارابزار بازنشر می‌دهد. مایکروسافت به‌مرور در حال سازگارکردن برنامه‌های خود با المان‌های گرافیکی ویندوز ۱۱ است. اکنون نوبت به آفیس رسیده است. کاربران آفیس هر دو نسخه 365 و نسخه قانونی آفیس در ویندوز اکنون در حال به روز رسانی هستند.

image

 

این به روز رسانی به سبک بصری ویندوز 11 با گوشه های پنجره گرد و گزینه ای برای استفاده از یک تم تیره (یا همگام سازی تم با ویندوز خود) مطابقت دارد.  این جلوه‌ی گرافیکی مشابه‌ جلوه‌ی Acrylic است با این تفاوت که از منابع کمتری استفاده کرده و سخت‌افزار را کمتر درگیر پردازش آن می‌کند. نوار ابزار دسترسی سریع (که در بالای صفحه قرار دارد) به طور پیش فرض مخفی شده است، اما می توانید با کلیک راست روی نوار و علامت زدن گزینه Show Quick Access Toolbar، آن را بازگردانید.

image

 

اگر علامت «بلندگو» در سمت راست بالای پنجره آفیس شما وجود داشته باشد، به این معنی است که به‌روزرسانی ظاهری را دریافت کرده‌اید. با کلیک روی این علامت و کلمه  Coming Soon می‌توانید به‌روزرسانی بصری را فعال ‌کنید.

بروزرسانی ظاهری را می‌توانید در برنامه‌های  Word، Excel، PowerPoint، OneNote فعال کنید. تغییر دادن طراحی جدید در این چهار برنامه، ظاهر Access، Project، Publisher، Visio و Outlook را نیز تغییر می‌دهد، و گزینه‌ای برای برگشت به حالت قبل وجود نخواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)