خانهاخبار
رابط کاربری MIUI 13 آماده است و احتمالا پس از معرفی سری شیائومی 12 منتشر خواهد شد

رابط کاربری MIUI 13 آماده است و احتمالا پس از معرفی سری شیائومی 12 منتشر خواهد شد

به نظر می‌رسد که کار شیائومی بر روی رابط کاربری MIUI 13 به پایان رسیده و این شرکت قصد دارد تا رابط کاربری جدید خود را پس از معرفی سری گوشی‌های شیائومی 12، در اختیار کاربران قرار دهد.
۱۴۰۰/۹/۱۳

توسعه دهنده‌ای به نام Kacper Skrzypek به تازگی نگاهی به کد‌های نرم افزار شیائومی انداخته و به گفته وی، این شرکت آماده عرضه رابط کاربری MIUI 13 بوده و اشاراتی به نسخه مخصوص این رابط کاربری برای گوشی شیائومی 12 نیز در این کدها دیده می‌شوند.

image

 

به عقیده بسیاری، سری گوشی‌های شیائومی 12 در این ماه معرفی خواهند شد؛ بنابراین چندان دور از انتظار نیست که در کنار رونمایی از سری گوشی‌های جدید خود، شرکت شیائومی نسخه جدید رابط کاربری MIUI که بر مبنای سیستم عامل اندروید 12 ساخته شده را نیز معرفی کند.

در کد‌هایی که توسط توسعه دهنده ذکر شده مورد بررسی قرار گرفته‌اند؛ تنها نام نسخه چینی این آپدیت به چشم می‌خورد. البته به احتمال خیلی زیاد نسخه‌های جهانی شیائومی 12 نیز به همراه همین رابط کاربری عرضه شده و پس از مدتی این آپدیت برای سایر گوشی‌های پشتیبانی شده این شرکت نیز منتشر خواهد شد.

image

 

با توجه به لیستی که مدتی قبل شاهد لو رفتن آن بودیم؛ گوشی‌های شیائومی می میکس 4، می 11 الترا، می 11، ردمی K40، ردمی K40 پرو، می 10S و می 11 لایت 5G، آپدیت MIUI 13 را که سیستم عامل جدید اندروید 12 را به همراه دارد؛ دریافت خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)