خانهاخبار
براساس آزمایش‌های DxOmark: ریلمی جی‌تی نئو 2 در زمینه باتری عملکرد خارق‌العاده‌ای دارد!

براساس آزمایش‌های DxOmark: ریلمی جی‌تی نئو 2 در زمینه باتری عملکرد خارق‌العاده‌ای دارد!

باتری ریلمی جی تی نئو 2 با عمر 2 روز و 12 ساعت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.
۱۴۰۰/۹/۱۳

ریلمی در زمان رونمایی و معرفی ریلمی جی‌ تی نئو 2 با باتری حجیم 5000 میلی‌امپر ساعتی، نوید عملکرد بسیار عالی این گوشی هوشمند در زمینه باتری را می‌داد. در این راستا، ریلمی ادعا کرده بود که باتری ریلمی جی‌تی نئو 2 با توان شارژ 65 واتی خود می‌تواند در عرض 36 دقیقه به طور کامل پر شود. حالا اما DxOmark ریلمی جی‌تی نئو 2 را مورد آزمایش‌های مختلف در شرایط طبیعی قرار داده است تا صحت ادعاهای ریلمی در زمینه باتری این گوشی هوشمند را بسنجد. براساس این آزمایش‌های انجام شده، ریلمی جی‌تی نئو 2 توانسته است با عملکرد کم‌نظیر خود امتیاز عالی 94 را کسب کند و خود را در بین بهترین گوشی‌های هوشمند بانک اطلاعاتی DxOmark قرار دهد.

image

 

آزمایش اول DxOmark شامل انجام فعالیت‌های روزانه و روتین مانند برقراری تماس، گشت وگذار در شبکه‌های اجتماعی و پخش ویدئو آنلاین بوده است که در طی این آزمایش ریلمی جی‌تی نئو 2 توانست برای 64 ساعت دوام بیاورد که تنها سه ساعت کمتر از شیائومی 11t و اوپو رنو 6 است و از بسیاری از گوشی‌های هوشمند موجود در سایت DxOmark عملکرد بهتری داشته است. البته باید اشاره کرد که باتری ریلمی جی‌تی نئو 2 در حالت خواب (Sleep) و در طی شب تنها 0.33 درصد از حجم خود را از دست داد که در بین گوشی‌های هوشمند بانک اطلاعاتی DxOmark کمترین میزان را به خود اختصاص داده است. 

image

 

همچنین ریلمی جی‌تی نئو 2 در آزمایش‌های بعدی شامل استفاده از GPS، گیمینگ، عکسبرداری و فیلمبرداری نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت به طوریکه در بسیاری از موارد از اوپو رنو 6 و شیائومی 11t نتایج بهتری کسب کرده است.

اما شاید بتوان مهمترین بخش ریلمی جی‌تی نئو 2 را سرعت شارژ عالی آن دانست. براساس آزمایش‌های انجام شده، باتری این گوشی هوشمند از 0 تا 80 درصد در عرض 25 دقیقه، 0 تا 90 درصد در عرض 30 دقیقه و 0 تا 100 درصد در عرض 41 دقیقه پر می‌شود که با در نظر گرفتن باتری حجیم آن عملکردی خارق‌العاده محسوب می‌شود. نتایج این آزمایش همچنین ادعای ریلمی مبنی بر شارژ کامل ریلمی جی‌تی نئو 2 در عرض 36 دقیقه را تایید می‌کند. البته کسب این نتایج چندان دور از ذهن نبوده است چرا که ریلمی جی‌تی نئو 2 از سرعت شارژ فوق سریع 67 واتی بهره می‌برد. همچنین DxOmark اعلام کرده است که ریلمی جی‌تی نئو 2 در رتبه سوم بهترین گوشی‌های هوشمند از نظر سرعت شارژ قرار گرفته است. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که ریلمی جی‌تی نئو 2 با عمر باتری 2 روز و 12 ساعت و امتیاز 94 خود در رتبه دوم لیست DxOmark قرار گرفته است. شایان ذکر است که رتبه اول این لیست اوپو رنو 6 با امتیاز 96 است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)