خانهاخبار
شرکت کَویار با استفاده از مادربورد یک آیفون‌ نسل اولی، نسخه‌ای ویژه از آیفون 13 پرو و پرو مکس را به فروش گذاشت

شرکت کَویار با استفاده از مادربورد یک آیفون‌ نسل اولی، نسخه‌ای ویژه از آیفون 13 پرو و پرو مکس را به فروش گذاشت

شرکت لوکس کَویار که آن را با ساخت آیفون‌های شخصی‌سازی شده و گران قیمت می‌شناسیم؛ به تازگی با استفاده از مادربورد اولین نسخه از گوشی آیفون، نسخه‌ای ویژه از گوشی‌های آیفون 13 و 13 پرو مکس را تولید کرده است.
۱۴۰۰/۹/۱۱

شرکت کَویار که معمولا آن را محصولات گران قیمت و شخصی‌سازی شده‌اش می‌شناسیم؛ چندی پیش از کلکسیون آینده نگران یا همان Visionaries خود رونمایی کرد که شامل محصولاتی مربوط به افرادی چون ایلان ماسک، جک ما و استیو جابز می‌شود. جدیدترین پروژه این شرکت آیفون 2G نام داشته و در پنل پشتی آنها، از قطعه مادربورد نسل اول آیفون استفاده شده است؛ آیفون‌های شخصی سازی شده توسط کویار شامل مدل‌های آیفون 13 پرو و 13 پرو مکس می‌شوند.

image

 

این آیفون‌ها دارای قابی از جنس تیتانیوم بوده و روکشی از جنس PVD مشکی که در پایین آنها قرار گرفته؛ طراحی نسل اول آیفون را تداعی می‌کند. روی این روکش نیز امضای استیو جابز را می‌بینیم که توسط لیزر روی PVD حک شده است؛ اما ستاره اصلی در این گوشی، درون لوگوی اپل آنها قرار گرفته که شامل بخشی از مادربورد نسل اول گوشی‌های آیفون است.

image

 

تنها ۱۹ عدد از این گوشی‌ها ساخته خواهد شد و هر یک بخشی متفاوت از مادربورد نسل اول گوشی آیفون را به همراه دارند. قیمت این گوشی‌های لوکس، برای آیفون 13 پرو ۱۲۸ گیگابایتی معادل ۶۹۹۰ دلار و برای آیفون 13 پرو مکس با حافظه داخلی ۱ ترابایت، به ۸۶۱۰ دلار می‌رسد!

image

 

درباره این آیفون‌های لوکس طراحی شده توسط شرکت کَویار چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)