خانهاخبار
قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE مشخص شد

قیمت گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE مشخص شد

حالا که به تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE نزدیک‌تر می‌شویم؛ شایعات درباره آن نیز دوباره آغاز شده و این بار شاهد قیمت و رنگ‌های متفاوتی هستیم که این گوشی با آنها عرضه می‌شود.
۱۴۰۰/۹/۱۱

حالا که در آستانه ورود به سال جدید میلادی هستیم؛ به تاریخ عرضه گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 FE که قرار است در ماه ژانویه روانه بازار شود، نزدیک‌تر می‌شویم. به لطف شایعات و مطالب لو رفته بی‌شمار درباره این گوشی که در سال ۲۰۲۱ منتشر شدند؛ جزئیات زیادی نمانده که از آنها بی اطلاع باشیم و اکنون قیمت و رنگ‌بندی این گوشی نیز لو رفته است.

image

 

در ابتدا، بگذارید به سراغ قیمت گوشی برویم؛ به گفته WinFuture، قیمت نسخه پایه این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل ۶۴۹ یورو بوده و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز با قیمت ۶۹۹ یورو به فروش خواهد رسید. در صورت حقیقت داشتن این شایعه، قیمت این گوشی دقیقا مشابه با نسل پیشین یا همان گلکسی اس 20 FE است.

 

در زمینه رنگ‌های گوشی، سامسونگ به احتمال زیاد از رنگ‌های کلاسیک مشکی و سفید استفاده کرده و همچنین نسخه‌هایی از این گوشی در رنگ صورتی و سبز نیز وجود خواهند داشت. این نیز با شایعات منتشر شده در گذشته جور می‌آیند و در رندر‌های منتشر شده پیشین نیز همین رنگ‌ها را دیده بودیم؛ البته ممکن است که سامسونگ کمی پس از عرضه گوشی، آن را در چند رنگ جدید دیگر نیز به فروش برساند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)