خانهاخبار
شیائومی رسما عرضه سری پرچمدار شیائومی 12 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک را تایید کرد

شیائومی رسما عرضه سری پرچمدار شیائومی 12 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک را تایید کرد

بنابر ادعای شیائومی، سری شیائومی 12 اولین سری گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه پرچمدار کوالکام در دنیا خواهد بود.
۱۴۰۰/۹/۱۰

دیشب کوالکام با برگزاری مراسم Tech Summit از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل یک رونمایی کرد که از عملکرد پردازشی بالایی بهره می‌برد. به علاوه، مشخص شد که اکثر شرکت‌های فناوری پرچمداران نسل بعدی خود را با این تراشه روانه بازار خواهند کرد. برای مثال، ریلمی رسما تایید کرده است که ریلمی جی تی 2 پرو با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه خواهد شد. حالا اما شیائومی ادعا کرده است که سری شیائومی 12 اولین سری گوشی‌های هوشمند مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود. مدیرعامل شیائومی، لی جون، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که سری شیائومی 12 اولین سری گوشی هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه پرچمدار کوالکام خواهد بود که به زودی معرفی خواهد شد.

image

 

 او در متن توئیت خود گفت است:

کوالکام از دیرباز یکی از مهمترین شرکای تجاری ما محسوب می‌شود. حالا امروز ما مفتخریم که اعلام کنیم پس از ماه تلاش و همکاری با کوالکام، سری شیائومی 12 اولین سری گوشی‌های هوشمند مبتنی بر تراشه موبایلی اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود.

البته شایان ذکر است که مدیر عامل شیائومی زمان عرضه سری شیائومی 12 را به طور رسمی اعلام نکرده است اما پیج رسمی شیائومی در توئیتر ویدئویی کوتاه منتشر کرده است که در آن به آغاز تولید انبوه سری شیائومی 12 اشاره شده است و حتی زمان عرضه آن نیز "به زودی" اعلام کرده است. به علاوه، براساس برخی از شایعات منتشر شده، سری شیائومی 12 در روز 21 آذر معرفی و رونمایی خواهد شد. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که شاید ادعای شیائومی چندان دقیق نباشد چرا که موتورولا به تازگی زمان عرضه رسمی موتو اج X30 مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک را روز 18 آذر اعلام کرده است. البته ممکن است شیائومی زمان رونمایی سری شیائومی 12 را تغییر دهد و آن را قبل از رونمایی رسمی پرچمدار موتورولا معرفی کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)