خانهاخبار
در باغ کتاب تهران ، فیلم سینمایی ببینید، نوکیا هدیه بگیرید

در باغ کتاب تهران ، فیلم سینمایی ببینید، نوکیا هدیه بگیرید

نوکیا به قید قرعه به تماشاگران فیلم سینمایی زمانی برای مردن نیست، یک دستگاه گوشی هوشمند نوکیا G20 هدیه می‌دهد.
۱۴۰۰/۹/۱۰
image

نوکیا به قید قرعه به تماشاگران فیلم سینمایی زمانی برای مردن نیست " no time to die " یک دستگاه گوشی هوشمند نوکیا G20 هدیه می‌دهد. این فیلم از هفته گذشته در باغ کتاب تهران و با اسپانسری نوکیا به اکران درآمده است . 

گوشی موبایل نوکیا مدل G20 دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت از سری گوشی‌های باکیفیت این برند است که می‌تواند اکثر نیازهای کاربر مانند وب‌گردی، بازی آفلاین و آنلاین، تماشای فیلم و کلیپ، شبکه‌های اجتماعی، کار با اپلیکیشن و... را به خوبی برآورده کند.

نوکیا برای گوشی G20 باتری لیتیوم-پلیمر با ظرفیت 5050 میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته‌ است که باتوجه به ظرفیت آن، عمر مطلوبی هم دارد . پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) این گوشی به‌اندازه‌ای قدرت دارند که می‌توانید بدون هیچ‌گونه دغدغه و کاهش سرعت برنامه‌های مختلف را اجرا کنید. این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت حافظه RAM رم است. گوشی نوکیا G20 دارای دوربین چهارگانه در پشت گوشی با کیفیت‌های 48+5+2+2 مگاپیکسل است. 

برای تماشای این فیلم و شرکت در مراسم قرعه کشی از طریق سایت رویداد‌های باغ کتاب به نشانی https://event.bagheketab.com/event/253  برای خرید بلیت اقدام کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)