خانهاخبار
موتورولا رسما عرضه اج X30 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک را تایید کرد

موتورولا رسما عرضه اج X30 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک را تایید کرد

جدیدترین پرچمدار موتورولا 18 آذر معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۹/۱۰

دیشب در طی رویدادی کوالکام از جدیدترین تراشه پرچمدار خود به نام اسنپدراگون 8 نسل یک رونمایی کرد که اولین تراشه 4 نانومتری این شرکت برای گوشی‌های هوشمند است. حالا امروز موتورولا رسما تایید کرد که پرچمدار نسل بعدی این شرکت یعنی موتو اج X30 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه خواهد شد. 

image

 

موتورولا با انتشار خبری در شبکه اجتماعی چینی وبیو (Webio) اعلام کرد که موتو اج X30 با برگزاری مراسمی در چین و در تاریخ 18 آذر معرفی خواهد شد. همچنین از مشخصات فنی احتمالی موتو اج X30 که به وسیله تاییدیه 3C منتشر شده است می‌توان به باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 68.2 واتی اشاره کرد. به علاوه، براساس شایعات منتشر شده، موتو اج X30 از نمایشگر امولد 6.67 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتزی و پشتیبانی از HDR10+ اشاره کرد. این نمایشگر به احتمال زیاد میزبان دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. در پنل پشتی موتو اج X30 نیز دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار خواهد داشت. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که چند روز پیش مدیر عامل لنوو پستی درباره موتو اج X30 منتشر کرد که در آن به این گوشی هوشمند اشاره شده بود. البته هنوز مشخص نیست که آیا موتو اج X30 همان موتو اج 30 الترا بود خواهد بود یا اج 30 الترا نسخه جهانی اج X30 است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)