خانهاخبار
مشخصات آنر 60 و آنر 60 پرو قبل از معرفی لو رفت

مشخصات آنر 60 و آنر 60 پرو قبل از معرفی لو رفت

امروز تصاویر متعددی از گوشی های هوشمند سری آنر 60 منتشر شد که به احتمال زیاد به طراحی نهایی این دستگاه نزدیک هستند.
۱۴۰۰/۹/۹

امروز تصاویر متعددی از سری گوشی‌های هوشمند آنر 60 منتشر شده است که طراحی نهایی و مورد انتظار را نشان می دهند. همچنین، فهرستی از مشخصات کلی گوشی هوشمند آنر 60 به بیرون درز کرده است اما متاسفانه مشخصات و اطلاعاتی پیرامون مدل پرو این سری، منتشر نشده است.

image

طبق گفته‌های منبع اطلاعاتی که در گذشته قابل اعتماد بوده است، گوشی هوشمند آنر 60 دارای مشخصاتی نظیر صفحه نمایشی اولد در سایز 6.67 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس با نرخ تازه سازی بالا (که هنوز مشخص نیست) خواهد داشت. پردازنده این گوشی نیز اسنپدراگون 778G پلاس است که در کنار آن، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی هم دیده می‌شود. در بخش دوربین‌ها، دوربنی اصلی 108 مگاپیکسلی با لنزی با f/1.9 خواهیم داشت و دو دوربین دیگر، شامل یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با f/2.4 و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای سنجش عمق میدان عکاسی پرتره و f/2.0 حاضر خواهند بود. این مجموعه نیز از یک باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که با شارژر سریع 66 واتی شارژ می‌شود.

گوشی هوشمند آنر 60 اندروید 11 را اجرا می‌کند و از بلوتوث 5.2 نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در رنگ‌های مشکی روشن، ژولیت، آبی آسمانی ستاره‌ای و سبز یشمی عرضه خواهد شد. ابعاد این گوشی نیز معادل ۱۶۱٫۴×۷۳٫۳×۷٫۹۸ میلی‌متر و وزن آن معادل ۱۷۹ گرم است.

آنر 60 پرو به احتمال زیاد دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است، اما اطلاعات زیادی در مورد آن وجود ندارد. تصاویر متعددی که در گذشته لو رفته بودند، نشان داده‌اند که از لحاظ ظاهری، این گوشی دارای لبه‌های منحنی در چهار طرف دستگاه خواهد بود در صورتی که مدل معمولی، لبه‌های منحنی فقط در سمت چپ و راست نمایشگر دیده می‌شند. هر دو گوشی آنر 60 و آنر 60 پرو فردا در رویدادی در چین معرفی خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)