خانهاخبار
ویوو قرار است تبلتی با تراشه اسنپدراگون 870 عرضه کند

ویوو قرار است تبلتی با تراشه اسنپدراگون 870 عرضه کند

به نظر ویوو نیز قصد دارد به جمع تولیدکنندگان تبلت وارد شود.
۱۴۰۰/۹/۸

براساس شایعاتی که قبلا منتشر شده بود، قرار بود ویوو در ماه ژانویه سال جاری از اولین تبلت خود رونمایی کند که متأسفانه هیچ اتفاقی صورت نپذیرفت. البته مدیرعامل ویوو بعدها در ماه اگوست میلادی اعلام کرد که جدیدترین تبلت ویوو در نیمه اول سال میلادی 2022 عرضه خواهد شد. حالا در حالی که چهارماه از اعلام رسمی مدیرعامل ویوو گذشته است، افشاگر و فعال برجسته دنیای فناوری یعنی Digital Chat Station خبر داده است که ویوو قرار است تبلتی با تراشه اسنپدراگون 870 روانه بازار کند.

البته باید اشاره کرد که هنوز نام این تبلت مشخص نیست اما شرکت فناوری چینی در ماه ژوئن نام تجاری ویوو پد (Vivo Pad) را در EUIPO و در کلاس شماره 9 ثبت کرده است که مربوط به رده‌های تبلت است. همچنین یک دستگاه متعلق به برند ویوو که به نظر یک تبلت محسوب می‌شود در وبسایت TUV دیده شده است که از باتری 8040 میلی‌امپر ساعتی بهره می‌برد. 

image

 

شایان ذکر است که ویوو اولین تولیدکننده‌ متعلق به گروه BBK Electronics نیست که قرار است وارد بازار تبلت شود. در واقع، اولین شرکت زیر مجموعه گروه BBK Electronics که تبلت روانه بازار کرده است ریلمی است که ریلمی پد را با مشخصات فنی مانند تراشه هلیو G80، نمایشگر 10.4 اینچی و باتری 7100 میلی‌امپر ساعتی را در ماه سپتامبر عرضه کرد.

در کنار شرکت ویوو، اوپو و وان پلاس نیز قرار است وارد جمع تولیدکنندگان تبلت شود. در این راستا، وان پلاس در ماه ژوئیه نام تجاری وان پلاس پد را در EUIPO ثبت کرده است. از آن سو، تصاویری نیز از تبلت اوپو در اوایل ماه جاری منتشر شد که بخشی از طراحی آن را نشان می‌دهد. به علاوه، براساس اخبار منتشر شده، جدیدترین تبلت اوپو از تراشه اسنپدراگون 870، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و اندروید 11 بهره می‌برد. همچنین تبلت اوپو مجهز به نمایشگر 11 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن تصویر 2560 در1600 است. از دیگر مشخصات فنی تبلت اوپو می‌توان به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و باتری 8080 میلی‌امپر ساعتی اشاره کرد. 

image

تبلت اوپو (اوپو پد)

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)