خانهاخبار
بسته الحاقی جدیدی برای بازی انحصاری Returnal منتشر خواهد شد

بسته الحاقی جدیدی برای بازی انحصاری Returnal منتشر خواهد شد

بازی Returnal که توسط استودیوی هاوس‌مارک ساخته شده، از عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن 5 سونی است و به تازگی نیز این استودیو تیزری منتشر کرده که احتمالا به انتشار محتوای جدیدی برای این عنوان اشاره دارد.
۱۴۰۰/۹/۷

کنسول پلی استیشن 5 از زمان عرضه تا به حال، عناوین انحصاری چندانی ندارد و بازی‌هایی چون Returnal و Demon’s Souls، از تنها عناوینی هستند که فقط برای این کنسول منتشر شده و با استقبال خوبی نیز از سوی گیمر‌ها مواجه شده‌اند. حالا با توجه به انتشار تیزری از یک موجود سنگ-مانند در صفحه توییتر استودیوی هاوس‌مارک که نام Atropos (سیاره درون بازی Returnal) نیز در آن دیده می‌شود؛ به نظر می‌رسد که باید منتظر انتشار محتوای جدیدی برای این بازی باشیم.

image

 

خانم ایوی کورونن، سرپرست نویسندگان استودیوی هاوس‌مارک نیز این تیزر را ری‌توییت کرده و می‌گوید که به تازگی روی ضبط محتوای جدیدی کار کرده‌اند و امیدوار است که به زودی بتواند جزئیات بیشتری را با کاربران در میان بگذارد. این محتوا، به احتمال زیاد مربوط به بسته الحاقی بازی Returnal است؛ زیرا موجود سنگ-مانند دیده شده در عکس، در بازی اصلی وجود ندارد.

image

 

بازی Returnal از زمان عرضه‌اش برای کنسول پلی استیشن 5 در ماه آوریل سال جاری، آپدیت‌های چندان زیادی را دریافت نکرده است. آپدیت 1.4.0 این عنوان در ماه ژوئن منتشر شد که متعادل‌سازی درجه سختی بازی و همچنین رفع چندین باگ را به همراه داشت؛ آپدیت 2.0 نیز در ماه گذشته در دسترس کاربران قرار گرفته و به آنها اجازه داد که پس از بستن بازی و خاموش کردن کنسول خود، فعالیت خود را در بازی به صورت معلق در آورده و در آینده از همان نقطه بازی را ادامه دهند. حالت مخصوص عکاسی یا Photo Mode نیز به این بازی اضافه شد.

بازی Returnal از زمان عرضه با واکنش‌های خوب منتقدین و گیمر‌ها روبرو شده که حس و حال کلاسیک و آرکیدی، داستان اسرار آمیز و گیمپلی سریع و دشوار آن را تحسین می‌کنند. سونی در ماه ژوئن امسال، استودیوی هاوس‌مارک را خریداری کرده و آنها را به جمع استودیو‌های با استعداد خانواده پلی استیشن استودیوز، اضافه کرد.

image

 

آیا تا به حال بازی Returnal را تجربه کرده‌اید؟ در صورت انتشار یک بسته الحاقی برای این عنوان، حاضر به تهیه آن هستید و یا ترجیح می‌دهید که محتوای کمتری به صورت رایگان برای آن منتشر شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)