خانهاخبار
سری ریلمی 9 با چهار گوشی هوشمند همراه خواهد شد

سری ریلمی 9 با چهار گوشی هوشمند همراه خواهد شد

جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند ریلمی احتمالا سه‌ماهه اول سال 2022 عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۹/۷

امسال سال پرکاری برای ریلمی بوده است و این شرکت فناوری چینی دو نسل از سری گوشی‌های هوشمند خود معرفی و عرضه کرده است اما برنامه ریلمی برای سال 2021 کامل نخواهد شد چرا که معاون بخش بین‌الملل ریلمی، Madhav Sheth، قبلا اعلام کرده بود که برنامه‌های شرکت ریلمی به دلیل معضل جهانی کمبود تراشه عوض شده است و عرضه سری ریلمی 9 تا سال 2022 به تعویق افتاده است. در حالی که جزئیات و زمان دقیق عرضه سری ریلمی 9 اعلام نشده است، برخی از جدیدترین اخبار منتشر شده حاکی از آن است که سری ریلمی 9 در سه‌ماهه اول سال 2022 در هند عرضه خواهد شد.

image

 

براساس این اخبار منتشر شده، سری ریلمی 9 از چهار گوشی هوشمند شامل ریلمی 9، ریلمی 9 پرو، ریلمی 9i و ریلمی 9 پرو پلاس و یا مکس تشکیل خواهد شد. شایان ذکر است که نام مکس برای سری‌ گوشی‌های هوشمند ریلمی چندان عجیب نیست چرا که ریلمی چند ماه پیش گوشی ریلمی ایکس 7 مکس را در هند عرضه کرد که خود نیز نسخه ری‌برند شده ریلمی جی‌تی نئو است.همچنین براساس این اخبار، ریلمی قصد دارد سری ریلمی 9 را در ماه فوریه در هند رونمایی و معرفی کند که شاید در دو رویداد مختلف این رونمایی انجام شود. 

image

ریلمی 8

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز جزئیات زیادی درباره مشخصات فنی سری ریلمی 9 موجود نیست اما برخی از شایعات ابراز داشته‌اند که نسخه‌های پرو و پرو پلاس / مکس ریلمی 9 از تراشه اسنپدراگون 870، نمایشگر 120 هرتزی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)