خانهاخبار
به احتمال زیاد سه پرچمدار آینده ZTE با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شوند

به احتمال زیاد سه پرچمدار آینده ZTE با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه شوند

شرکت کوالکام قصد دارد جدیدترین پردازنده گوشی های هوشمند اش را اسپندراگون نسل 1 نام گذاری کند و طبق شایعات منتشر شده، پرچمداران جدید ZTE از این پردازنده بهره مند خواهند بود.
۱۴۰۰/۹/۷

شرکت کوالکام در حال برنامه‌ریزی تغییر نام‌ نسبتاً بزرگی است که احتمالاً منجر به این خواهد شد که پردازنده اصلی گوشی‌های هوشمند، اسنپدراگون نسل 1 نامیده شود. قبل از نام مذکور برای پردازنده جدید کوالکام نام اسنپدراگون 8 جی ایکس نسل 1 نیز وجود داشت که این پردازنده برای لپ‌تاپ‌ها تولید شده است. کوالکام رویدادی را برای سه روز دیگر برنامه ریزی کرده که در آن بالاخره همه چیز را در مورد نامگذاری جدید پردازنده‌های این شرکت خواهیم فهمید. در این میان و مثل همیشه، شرکت‌ها به دنبال این هستند تا اولین محصول با پردازنده پرچمدار جدید کوالکام را به بازار عرضه کنند که شیائومی و موتورولا، در صف اول این رقابت هستند.

image

طبق شایعات منتشر شده جدید، ZTE نیز می‌خواهد در این رقابت شرکت کند. اینطور که شایعات می‌گویند، پردازنده پرچمدار جدید کوالکام، احتمالاً در خط تولید گوشی‌های هوشمند جدید ZTE یعنی نوبیا رد مجیک 7 و رد مجیک 7 پرو استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود این مدل‌ها به ترتیب دارای شماره مدل NX679J و NX709J باشند.

image

به گفته یک منبع، پرچمدار اصلی نوبیا Z40 نیز با همان پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه می‌شود. البته با توجه به اینکه نوبیا Z30 پرو به تازگی معرفی شده، ممکن است شایعات در مورد نزدیک‌تر بودن معرفی Z40 چندان درست نباشد. البته در هر صورت، در کنار نام Z40 پرو، نام دستگاهی به نام نوبیا پلی ام 2 به شماره مدل NX90J7 هم لو رفته که گویا این مدل قرار نیست به چیپست اسنپدارگون 8 نسل 1 مجهز باشد. به علاوه، نام آن نسبتاً گیج کننده بنظر می‌رسد زیرا در گذشته نیز ZTE یک دستگاه با نام نوبیا ام 2 پلی از سال 2017 دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)