خانهاخبار
بر اساس گزارش‌های منتشر شده، هواوی تولید انبوه گوشی‌های هوشمند تاشو نسل بعدی خود را آغاز کرده است

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، هواوی تولید انبوه گوشی‌های هوشمند تاشو نسل بعدی خود را آغاز کرده است

به نظر رقابت تولید گوشی‌های هوشمند وارد فاز جدیدی شده است و در آینده نیز باید شاهد ورود شرکت‌های بیشتری به این حوزه بود.
۱۴۰۰/۹/۷

بر اساس اخبار منتشر شده، هواوی به تازگی تولید انبوه گوشی‌های هوشمند تاشو نسل بعدی خود را آغاز کرده است که این مدل‌ها با قیمت کمتر برای رقابت با گوشی ‌هوشمند تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 روانه بازار خواهند شد. 

image

 

همچنین براساس گزارشی که توسط Economic Times منتشر شده است یک نشست سرمایه‌گذاری در 25 نوامبر مصادف با 4 آذر برگزار شد که در آن Zhaoli Technology افشا کرد در حال ساخت و تولید انبوه لولای مخصوص گوشی‌های هوشمند تاشو است برای یک مشتری است. به علاوه، این شرکت اعلام کرد که این لولا با قیمت تمام‌شده کمی ساخته می‌شود و در عین حال مقاومت و استحکام خیلی خوبی دارد. البته باید اشاره کرد که نام این مشتری در این نشست اعلام نشده است اما برخی از منابع اذعان داشتند که این مشتری ناشناس هواوی است. 

image

 

در حال حاضر، می‌توان مطمئن بود که گوشی‌های هوشمند تاشو آینده طراحی گوشی‌های هوشمند هستند و هرکدام از تولیدکننده‌های بزرگ امروز دنیای فناوری قصد دارند وارد رقابت گوشی‌های هوشمند تاشو شوند. شاید انگیزه ورود شرکت‌های فناوری به رقابت‌های گوشی‌های تاشو موفقیت چشمگیر گلکسی زد فلیپ 3 در جلب نظر کاربران است به طوریکه این گوشی هوشمند تاشو با قیمت مناسب خود موفق شد در عرض 40 روز بیش از یک میلیون دستگاه بفروشد. در این راستا، سامسونگ قصد دارد از سال 2022 عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو خود را از 7 میلیون دستگاه به 13 میلیون دستگاه برساند که از این تعداد 4 میلیون دستگاه متعلق به زد فولد و 9 میلیون دستگاه نیز به زد فلیپ اختصاص خواهد داشت.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)