خانهاخبار
عکس‌های جدیدی از طراحی سری گوشی‌های آنر 60 منتشر شدند

عکس‌های جدیدی از طراحی سری گوشی‌های آنر 60 منتشر شدند

دیگر مدت زیادی تا عرضه گوشی‌های سری آنر 60 باقی نمانده است و حالا شاهد انتشار عکس‌هایی از این گوشی‌ها هستیم که طراحی آنها را در رنگ‌های متفاوت نمایش می‌دهد.
۱۴۰۰/۹/۶

سری گوشی‌های آنر 60، در چند روز آینده معرفی می‌شوند و این دو گوشی از حالا در سایت فروشگاه آنلاین JD.com چین نیز قرار گرفته‌اند. در این سایت شاهد عکس‌های رندر شده از این سری هستیم و چند عکس واقعی از گوشی آنر 60 معمولی نیز در شبکه اجتماعی چینی ویبو لو رفته است که ما را به طور کامل با طراحی آن آشنا می‌کند.

 

گوشی‌های آنر 60 و آنر 60 پرو به همراه سه دوربین در پشت خود روانه بازار شده و نمایشگر اولد آنها از نوع حفره دار یا پانچ هول است. به گفته یکی از افشاگران، این گوشی‌ها از چیپست کوالکام اسنپدراگون 778G+ استفاده کرده و دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی را به همراه دارند. رزولوشن دوربین اصلی این گوشی‌ها نیز قرار است معادل با ۱۰۸ مگاپیکسل باشد.

با توجه به مشخصات لو رفته، دقیقا معلوم نیست که تفاوت اصلی این دو مدل قرار است در چه چیزی باشد! بر خلاف گوشی‌های آنر 50 و 50 پرو، به نظر می‌رسد که سایز گوشی‌ها و نمایشگر آنها نیز کاملا یکسان است. البته در یکی از عکس‌ها شاهد حاشیه‌های متفاوتی هستیم؛ بنابراین ممکن است نسخه معمولی با نمایشگر تخت و نسخه پرو با نمایشگر خمیده روانه بازار شود.

 

این گوشی‌ها قرار است در تاریخ ۱ دسامبر (۱۰ آذر) در کشور چین معرفی شوند و به زودی با تمامی مشخصات آنها آنا خواهیم شد. درباره گوشی‌های سری آنر 60 چه می‌اندیشید؟ آیا با توجه به عدم تفاوت نسخه معمولی و پرو، دلیلی برای عرضه این مدل در دو نسخه وجود داشته است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)