خانهاخبار
هدست واقعیت مجازی اپل، قدرت پردازشی در حد مک خواهد داشت

هدست واقعیت مجازی اپل، قدرت پردازشی در حد مک خواهد داشت

مینگ چی کو که یکی از تحلیلگران شناخته شده بازار تکنولوژی است؛ به تازگی جزئیاتی را درباره هدست واقعیت مجازی شرکت اپل در میان گذاشته است.
۱۴۰۰/۹/۶

در جدیدترین شایعاتی که درباره هدست واقعیت مجازی اپل منتشر شده‌اند؛ متوجه جزئیات بیشتری درباره سخت افزار و تاریخ عرضه احتمالی آن می‌شویم. گفته می‌شود که این هدست، در سه ماهه آخر سال ۲۰۲۲ روانه بازار شده و چیپست M1 اپل را به همراه دارد.

image

 

به گفته مینگ چی کو که از تحلیل‌گران شناخته شده بازار است؛ این دستگاه به صورت کاملا مستقل عمل کرده و نیازی به اتصال به یک کامپیوتر مک یا گوشی آیفون را ندارد. این هدست دارای دو نمایشگر میکرودیسپلی از نوع اولد است که رزولوشن 4K را داشته و توسط شرکت سونی ساخته می‌شوند.

این محصول دارای دو پردازنده متفاوت بوده که در کنار یکدیگر کار می‌کنند؛ یکی از آنها چیپستی با قدرت معادل پردازنده M1 اپل بوده و دیگری که از قدرت پردازشی کمتری برخوردار است، وظیفه پردازش اطلاعات مربوط به سنسور‌ها را بر عهده دارد. این هدست دارای هشت ماژول اپتیکال متفاوت برای استفاده از سرویس‌های واقعیت افزوده بوده و از واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند.

image

با توجه به شایعات پیشین، هدست واقعیت مجازی شرکت اپل محصولی سبک بوده و وزن آن تنها بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ گرم است؛ گفته می‌شد که قیمت آن نیز احتمالا چیزی بین ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار باشد، البته باید تا معرفی رسمی این محصول یا انتشار اطلاعات بیشتری درباره آن برای گمانه زنی بیشتر صبر کنیم. شما درباره این محصول اپل چه می‌اندیشید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)