خانهاخبار
ساعت هوشمند هواوی واچ D با قابلیت سنجش فشار خون در راه است

ساعت هوشمند هواوی واچ D با قابلیت سنجش فشار خون در راه است

به تازگی شاهد لو رفتن برخی جزئیات از ساعت هوشمند جدید هواوی هستیم که به گفته افشاگران، قابلیت سنجش فشار خون را به همراه دارد.
۱۴۰۰/۹/۶

شرکت هواوی قرار است به زودی گجت پوشیدنی جدیدی را که قابلیت جذابی به همراه دارد؛ روانه بازار کند. این شرکت موفق شده تا اخیرا گواهی جدیدی را برای یک ساعت هوشمند دریافت کرده که قابلیت سنجش فشار خون را دارد. افشاگران نیز عکسی از این ساعت را که هواوی واچ D نام داشته؛ در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده‌اند. به ادعای اکثر گزارشات، این محصول تا انتهای ماه دسامبر روانه بازار خواهد شد.

image

 

این ساعت هوشمند در مراحل آخر تست بوده و به گفته این افشاگر، دقت آن نیز بسیار بالا است. هواوی واچ D یکی از تنها ساعت‌های هوشمندی خواهد بود که از قابلیت سنجش فشار خون پشتیبانی کرده و طراحی آن نیز با سایر ساعت‌های هوشمند این شرکت تفاوت دارد.

بیشتر ساعت‌های هوشمند هواوی، یا از طراحی دایره‌ای شکل بهره می‌برند و اگر از نمایشگر مستطیل-شکل استفاده کنند؛ تنها یک دکمه در سمت راست آنها قرار دارد؛ اما در هواوی واچ D شاهد حضور دو دکمه در سمت راست نمایشگر آن هستیم.

image

 

ساعت هوشمند هواوی واچ D موفق شده تا گواهی‌های پزشکی لازم برای فروش در کشور چین را کسب کند، اما مسلما برای اخذ گواهی‌های سایر کشور‌ها توسط این شرکت، باید کمی صبر کنیم. نظر شما درباره این محصول چیست؟ آیا چنین قابلیتی می‌تواند ساعت‌های هوشمند را به محصولی کاربردی برای مصارف پزشکی تبدیل کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)