خانهاخبار
گوشی شیائومی 12 احتمالا در روز ۲۱ آذر معرفی خواهد شد

گوشی شیائومی 12 احتمالا در روز ۲۱ آذر معرفی خواهد شد

به تازگی شایعه‌ای درباره گوشی شیائومی 12 منتشر شده که خبر از عرضه آن در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) را می‌دهد.
۱۴۰۰/۹/۶

با نزدیک‌‌تر شدن به پایان سال میلادی، شاید بسیاری به یاد تخفیفات بلک فرایدی و آغاز دوران خرید بیفتند. ولی این تاریخ برای علاقه‌مندان به تکنولوژی نیز اهمیت خاصی دارد، زیرا کوالکام قرار است در روز ۳۰ نوامبر (۹ آذر) از چیپست جدید خود رونمایی کند و سپس همه منتظر انتشار نخستین گوشی به همراه این پردازنده هستند.

به نظر می‌رسد که شرکت‌های موتورولا و شیائومی فعلا در این رقابت پیشتاز هستند؛ ولی همچنان مشخص نیست که کدام یک از آنها موفق خواهد شد تا نخستین گوشی به همراه چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل اول را روانه بازار کند. حالا با استناد به شایعه‌ای که از چین منتشر شده، تاریخ معرفی گوشی شیائومی 12 مشخص شده است.

image

این گوشی قرار است در روز ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) معرفی شود؛ البته در شایعات پیش از این، شنیده بودیم که ممکن است شیائومی در روز ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) از این گوشی رونمایی کند. ناگفته نماند که روز ۱۲ دسامبر، معادل با یکشنبه بوده که معمولا در آن شاهد برگزاری رویداد‌های معرفی نیستیم؛ اما شاید شیائومی قصد داشته تا حتما آن را در تاریخ ۲۱/۱۲/۱۲ معرفی کند.

یکی از شایعات اخیر، ادعا می‌کرد که گوشی شیائومی 12X نیز در کنار شیائومی 12 معرفی خواهد شد؛ اما باید برای انتشار گوشی شیائومی 12 الترا تا سال ۲۰۲۲ صبر کنیم.

گفته می‌شود که گوشی شیائومی 12 از نمایشگری خمیده از نوع حفره دار یا پانج هول استفاده کرده که از رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برخوردار است. این گوشی دارای اسپیکر‌های دوگانه و سیستم دوربین سه گانه بوده و سنسور دوربین اصلی آن توسط سامسونگ یا سونی ساخته شده است. از دیگر ویژگی‌های احتمالی شیائومی 12 می‌شود به پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی و سنسور اثر انگشت مافوق صوت اشاره کرد.

image

این گوشی قرار است از ابتدا به همراه رابط کاربری MIUI 13 عرضه شده که احتمالا در همین رویداد از آن رونمایی می‌شود. درباره مشخصات احتمالی شیائومی 12 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)