خانهاخبار
هواوی نوا 8 SE 4G رسما معرفی شد: شارژ 66 واتی و تراشه کایرین 710A

هواوی نوا 8 SE 4G رسما معرفی شد: شارژ 66 واتی و تراشه کایرین 710A

جدیدترین میان‌رده هواوی با سیستم عامل هارمونی 2.0 در چین رونمایی شد.
۱۴۰۰/۹/۵

دیروز اخباری درباره نسخه 4G میان‌رده هواوی یعنی نوا 8 SE منتشر شد که بیانگر رونمایی رسمی این گوشی هوشمند بود. حالا امروز هواوی به طور رسمی از نسخه 4G هواوی نوا 8 SE رونمایی کرد که مجهز به تراشه کایرین 710A و شارژ سریع 66 واتی است.

در واقع، هواوی نوا 8 SE 4G تنها در زمینه تراشه با نسخه 5G تفاوت دارد. در این راستا، نسخه 4G هواوی نوا 8 SE از تراشه کایرین 710A و نسخه 5G از تراشه دیمنسیتی 720 بهره می‌برد. در کنار این تراشه، حافظه رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی قرار دارد. به علاوه، این گوشی هوشمند از نمایشگر فول اچ‌دی پلاس اولد 6.5 اینچی بهره می‌برد که میزبان ناچ قطره‌ای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر است. 

image

 

در پنل پشتی هواوی نوا 8 SE 4G دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق قرار دارد. همچنین فلش LED نیز در مرکز این دوربین چهارگانه قرار دارد. 

image

 

این گوشی هوشمند که امروز در چین عرضه شده است از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد. به علاوه، هواوی نوا 8 SE 4G از باتری 3800 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 66 واتی بهره می‌برد که شاید در ظاهر ضعیف به نظر برسد ولی با توجه به امکانات سیستم عامل هارمونی و قابلیت‌های پشیرفته ذخیره انرژی به احتمال زیاد کافی خواهد بود. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که در حال حاضر هواوی نوا 8 SE 4G با قیمت 330 دلار در حال فروش است و در چهار رنگ گرادیانت، مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ایرانی

۱۴۰۰/۹/۶
مگه مردم مغز خر خوردن پول بدن جاسوس چین واسه خودشون بخرن