خانهاخبار
گوشی‌های شیائومی پوکو X4 و پوکو X4 NFC به زودی معرفی می‌شوند

گوشی‌های شیائومی پوکو X4 و پوکو X4 NFC به زودی معرفی می‌شوند

به نظر می‌رسد که باید منتظر معرفی گوشی‌های دیگری در سری X برند زیر مجموعه پوکو باشیم که در در نسخه متفاوت روانه بازار خواهند شد.
۱۴۰۰/۹/۶

حالا که بیش از یک سال از معرفی و عرضه گوشی شیائومی پوکو X3 NFC به بازار می‌گذرد؛ همگان منتظر معرفی نسل جدیدی در این سری هستند. سری مقرون به صرفه M پوکو با معرفی گوشی پوکو M4 پرو، در چهارمین نسل خود بوده ولی سری میان رده X همچنان در نسل سوم خود به سر می‌برند و گوشی‌های فعلی آن، شامل پوکو X3، پوکو X3 NFC، پوکو X3‌ پرو و پوکو X3 GT هستند.

image

 

اما با توجه به یکی از شایعات اخیر، این روند در حال تغییر بوده و شیائومی در حال کار روی گوشی پوکو X4 برای بازار هند و همچنین پوکو X4 NFC برای بازار جهانی است. متاسفانه به نظر می‌رسد که شیائومی همچنان از نحوه نام گذاری گیج کننده گوشی‌های پوکو دست بر نداشته است.

یکی از منابع که این گوشی‌ها را در دیتابیس IMEI دیده است؛ ادعا می‌کنند که آنها در واقع نسخه‌ای تغییر نام یافته از گوشی شیائومی ردمی نوت 11 پرو هستند که مدتی پیش در کشور چین معرفی شد. این ادعا، اصلا دور از انتظار نبوده زیرا گوشی پوکو M4 پرو نیز در واقع نسخه‌ای تغییر نام یافته از گوشی شیائومی ردمی نوت 11 است.

در صورت حقیقت داشتن این شایعه، باید منتظر عرضه گوشی پوکو X4 و پوکو X4 NFC با نمایشگر‌های ۶.۶۷ اینچی امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ دی، چیپست مدیاتک دیمنسیتی 920، تا حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی که توسط دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سرانجام باتری ۵۱۶۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی باشیم.

image

 

درباره مشخصات احتمالی شیائومی پوکو X4 و X4 NFC چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)