خانهاخبار
گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ به همراه چیپست دیمنسیتی 9000 عرضه خواهد شد

گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ به همراه چیپست دیمنسیتی 9000 عرضه خواهد شد

در ماه آوریل سال جاری، شاهد عرضه گوشی شیائومی ردمی K40 گیمینگ به بازار بودیم و حالا نیز به نظر می‌رسد جانشین آن در راه است و چیپست جدید مدیاتک دیمنسیتی 9000 را به همراه خواهد داشت.
۱۴۰۰/۹/۵

گوشی شیائومی ردمی K40 گیمینگ، در ماه آوریل سال ۲۰۲۱ و به همراه چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1200 روانه بازار شد. حالا نیز گزارشاتی منتشر شده که خبر از استفاده نسل بعدی این گوشی از یک پردازنده مدیاتک را می‌دهند.

یکی از افشاگران نامدار چینی یا همان Digital Chat Station، به تازگی اعلام کرده که گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ به همراه چیپست جدید مدیاتک دیمنسیتی 9000 روانه بازار خواهد شد؛ این چیپست جدیدترین پرچمدار شرکت تایوانی مدیاتک بوده و اولین چیپست ۴ نانومتری جهان است.

image

 

این گوشی قرار است دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری نسل پیشین را حفظ کند؛ ولی نمایشگر آن دیگر به صورت تخت بوده و سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر گوشی قرار خواهد گرفت. طراحی داخلی ردمی K50 گیمینگ نیز نسبت به نسخه قبل یا همان K40 گیمینگ تغییر کرده و حالا از نظر خنک کنندگی عملکرد بهتری دارد.

متاسفانه هنوز تاریخ عرضه این گوشی گیمینگ را نمی‌دانیم؛ اما با توجه به عرضه نسل پیشین آن یا همان ردمی K40 گیمینگ در ماه آوریل سال ۲۰۲۱، احتمالا باید منتظر معرفی ردمی K50 گیمینگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)