خانهاخبار
گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 موفق به دریافت امتیاز ۱۲۴ از DxOMark شد

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 موفق به دریافت امتیاز ۱۲۴ از DxOMark شد

DxOMark که همگی آن را می‌شناسند؛ به تازگی امتیاز خود از دوربین گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 را منتشر کرده و دوربین این گوشی موفق به دریافت امتیاز ۱۲۴ شده است.
۱۴۰۰/۹/۵

جدیدترین گوشی که توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته؛ همان گوشی تاشو سه ماهه شرکت سامسونگ یا گلکسی زد فولد 3 است که موفق شده تا امتیاز قابل تحسین ۱۲۴ را کسب کند. دوربین سه گانه ۱۲ مگاییکسلی این گوشی، آن را در مقام بیست و چهارم این بنچمارک عکاسی و جلوتر از سامسونگ گلکسی اس 21 الترا قرار داده که حداقل روی کاغذ، از دوربین بهتری برخوردار است.

image

 

در بررسی دوربین سامسونگ گلکسی زد فولد 3 که توسط DxOMark‌ صورت گرفته است؛ به این امر اشاره شده که عکس‌ها و ویدیو‌های گرفته شده با آن، نویز کمتری نسبت به تصاویر و ویدیو‌های گلکسی اس 21 الترا دارند. مشکل فوکوس خودکار نیز در این گوشی تاشو دیده نمی‌شود و به گفته DxOMark، عملکرد آن در رندر کردن رنگ‌ها، حفظ تکسچر‌ها و نوردهی در زمان روز یا شب نیز بهتر است.

در نهایت، DxO به مشکلاتی چون از فوکوس خارج شدن گوشه‌های عکس، سطح پایین جزئیات در شرایط نوری نامناسب و همچنین نویز بسیار زیاد در ویدیو‌های گرفته شده با نور کم اشاره می‌کند. درباره امتیاز کسب شده توسط دوربین سامسونگ گلکسی زد فولد 3 چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان واقعا دوربین ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی بهتر از گلکسی اس 21 الترا است؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)