خانهاخبار
گوشی جدید اوپو به نام K9x در روز ۲۱ آذر معرفی خواهد شد

گوشی جدید اوپو به نام K9x در روز ۲۱ آذر معرفی خواهد شد

مدتی قبل شاهد دریافت گواهی TENAA توسط یک گوشی در خانواده K9 اوپو بودیم و به نظر می‌رسد که این گوشی با نام K9x، در روز ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) معرفی خواهد شد.
۱۴۰۰/۹/۴

در هفته گذشته، شاهد دریافت گواهی TENAA توسط یک گوشی در خانواده K9 برند اوپو بودیم که به گفته افشاگران چینی، قرار است اوپو K9x نام داشته باشد. ظاهر این گوشی به ریلمی Q3 شباهت دارد؛ اما اوپو K9x از نظر سخت افزاری متفاوت بوده و چیپست مدیاتک دیمنسیتی 900 را به همراه دارد. این گوشی قرار است در روز ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر)، و در سه نسخه با حافظه‌های مختلف و قیمت مقرون به صرفه روانه بازار شود.

image

 

پیش از این اکثر مشخصات گوشی نیز در TENAA لو رفته بودند؛ اوپو K9x دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر از نوع پانچ هول یا حفره دار بوده که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جا داده است. به گفته افشاگران، سنسور دوربین سلفی گوشی از نوع سونی IMX471 است.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی این گوشی، دارای سنسور OmniVision OM64B با پیکسل‌های ۰.۷ میکرومتری بوده و اندازه این سنسور، 1/1.97” اینچ است. اوپو K9x به همراه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری روانه بازار شده که از طریق پورت USB-C آن شارژ می‌شود؛ اوپو در این گوشی شارژ سریع ۳۰ واتی که آن را VOOC 4.0 می‌نامد را نیز قرار داده است. به گفته افشاگران، اوپو K9x فاقد NFC و خروجی اینفرارد یا IR Blaster بوده و بنابراین افرادی که قصد دارند از آن به عنوان یک کیف پول دیجیتالی یا ریموت همه کاره استفاده کنند را ناامید می‌کند.

 

نسخه با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اوپو K9x، با قیمت ۱۴۹۹ یوآن (حدود ۲۳۵ دلار) به فروش می‌رسد. نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز قیمت ۱۶۹۹ یوآن (حدود ۲۶۶ دلار) را دارد و در نهایت، نسخه با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۱۸۹۹ یوآن (حدود ۲۹۷ دلار) فروخته می‌شود.

درباره این گوشی مقرون به صرفه اوپو چه می‌اندیشید؟ آیا امکانات آن نسبت به قیمتش مناسب بوده یا برای رقابت با مدل‌های سایر برندها دچار مشکل خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)