خانهاخبار
تعداد کاربران MIUI به ۵۰۰ میلیون نفر رسید!

تعداد کاربران MIUI به ۵۰۰ میلیون نفر رسید!

شرکت شیائومی به تازگی گزارش مالی سه ماهه سوم سال جاری خود را منتشر کرده و به نظر می‌رسد که با رسیدن تعداد کاربران MIUI به ۵۰۰ میلیون نفر و رشد ۲۵ درصدی سود آنها، این شرکت در وضعیت بسیار مطلوبی به سر می‌برد.
۱۴۰۰/۹/۴

شرکت شیائومی به تازگی گزارش مالی سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ خود را منتشر کرده که در آن شاهد عملکرد چشمگیر این شرکت هستیم. رابط کاربری MIUI حالا ۵۰۰ میلیون نفر کاربر فعال در ماه را دارد و این برند همچنین موفق شده تا در بازار تلویزیون‌های چین، مقام اول را به خود اختصاص دهد.

 

در دنیای گوشی‌های هوشمند، شیائومی موفق شده تا با وجود کمبود جهانی قطعات، ۴۳.۹ میلیون دستگاه را به فروش برساند که نسبت به سال گذشته، با رشد ۴.۴ درصدی مواجه بوده است. کل درآمد این شرکت در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱، معادل ۷۸.۱ میلیارد یوآن (حدود ۱۲.۵ میلیارد دلار) بوده که ۶۱ درصد آن، از فروش گوشی‌های هوشمند حاصل شده است. رشد درآمد این شرکت نسل به سال گذشته معادل ۸.۲ درصد بوده و میزان سود آنها، برابر با ۵.۲ میلیارد یوآن است که نسبت به سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰، با رشد ۲۵.۴ درصدی مواجه بود است.

به گفته شیائومی، ۱۸ میلیون از دستگاه‌های فروش رفته توسط آنها از نوع رده بالا بوده است؛ شیائومی گوشی‌هایی با قیمت بیش از ۳۰۰۰ یوآن یا ۳۰۰ یورو را رده بالا به حساب می‌آورد. شیائومی توانسته تا در ۱۱ بازار متفاوت، مقام اول فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص داده و در ۵۹ منطقه دیگر نیز در بین ۵ برند پرفروش قرار دارد. این موفقیت‌ها باعث شده که شیائومی با ۱۳.۵ درصد از سهم بازار، پشت برند‌های سامسونگ و اپل قرار بگیرد.

 

همانطور که می‌دانیم؛ تنوع دستگاه‌های هوشمند شیائومی، تمامی ندارند و به گفته این شرکت، بیش از ۴۰۰ میلیون دستگاه هوشمند از این برند فعال هستند که رشد ۳۳ درصدی را نسبت به سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ نشان می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)