خانهاخبار
در سال ۲۰۲۲ ماموریت‌ها و محتوای جدیدی به بازی Hitman 3 افزوده خواهد شد

در سال ۲۰۲۲ ماموریت‌ها و محتوای جدیدی به بازی Hitman 3 افزوده خواهد شد

به نظر می‌رسد که کار استودیوی IO Interactive با بازی Hitman 3 تمام نشده و این استودیو اعلام کرده که در سال ۲۰۲۲، مپ‌ها، ماموریت‌های داستانی و حالت‌های گیمپلی جدیدی به این بازی اضافه خواهند شد.
۱۴۰۰/۹/۲

با اینکه حدود یک سال از عرضه بازی Hitman 3 می‌گذرد، به نظر می‌رسد که کار استودیوی IO Interactive با این عنوان تمام نشده است و مدیر این استودیو یعنی آقای Hakan Abrak، اعلام کرده که در اوایل سال ۲۰۲۲ شاهد اضافه شدن حالت‌های گیمپلی جدیدی به این عنوان خواهیم بود. حالت واقعیت افزوده یا VR این عنوان نیز قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲، راه خود را به پلتفرم پی سی نیز باز کند.

image

 

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که بسیاری از طرفداران هیتمن خواهان حضور آن در این عنوان بودند؛ امکان تجربه دوباره هدف‌های گریزان یا همان Elusive Target ها است که برای نخستین بار، در نسخه اول این سه گانه که در سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد، با آنها آشنا شدیم. این هدف‌ها تنها برای مدت محدودی در بازی حضور دارند و ماموریت به قتل رساندن آنها نیز تنها یکبار قابل انجام است؛ بنابراین اگر در کشتن Elusive Target ها شکست بخورید، دیگر امکان تجربه دوباره این ماموریت وجود ندارد.

به پایان رساندن هر یک از این ماموریت‌ها، به بازیکنان آیتم‌های جدیدی داده که معمولا شامل چند دست کت و شلوار متفاوت است. ویژگی جدید Hitman 3 که Elusive Target Arcade نام دارد، قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ برای این عنوان منتشر شده و احتمالا به بازیکنان اجازه خواهد داد که این ماموریت‌ها را بار دیگر تجربه کنند. این استودیو می‌گوید که جزئیات بیشتری در مورد این حالت را در آینده منتشر خواهد کرد.

تکنولوژی ری تریسینگ یا رهگیری پرتو‌ها نیز در سال ۲۰۲۲ در دسترس بازیکنان پی سی قرار خواهد گرفت. مدیر این استودیو همچنین می‌گوید که مپ‌ها، مد‌ها و آیتم‌های جدیدی که بازیکنان مدت زیادی است درخواست آنها را دارند؛ در راه این عنوان هستند. از زمان عرضه، پشتیبانی از بازی Hitman 3 چندان مطابق میل طرفداران این سری نبوده و تنها چند Elusive Target جدید و یک بسته الحاقی با هفت ماموریت به نام‌ Seven Deadly Sins برای آن منتشر شده‌اند. عدم انتشار محتوای بیشتر رایگان در مقایسه با عناوین پیشین یعنی Hitman 2016 و Hitman 2 که در هر ماه، چند آیتم جدید رایگان و Elusive Target های جدید را دریافت می‌کردند؛ به طور مشخصی برای طرفداران پر و پا قرص هیتمن نا امید کننده بوده است.

image

استودیوی IO Interactive همچنان در حال کار روی یک بازی جیمز باند نیز بوده که قرار است آغاز یک سری جدید از بازی‌های این جاسوس معروف را رقم بزند. بازی Hitman 3 برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس و نینتندو سوییچ منتشر شده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)