خانهاخبار
رندری از طراحی اپل واچ سری 8 منتشر شده که تغییر نکردن طراحی آن را نشان می‌دهد!

رندری از طراحی اپل واچ سری 8 منتشر شده که تغییر نکردن طراحی آن را نشان می‌دهد!

گرچه مدت زیادی تا انتشار سری بعدی اپل واچ مانده اما عکس‌های رندر لو رفته از سری 8 اپل واچ تنها تغییرات در بلندگوی این سری را نشان می‌دهد.
۱۴۰۰/۹/۲

اپل واچ سری ۷  شهریور ماه امسال رونمایی شد و بسیاری را با قابلیت‌های متنوع این گجت شگفت زده کرد. با آنکه اپل واچ سری 8 سپتامبر سال آینده وارد بازار می‌شود، اما اطلاعات مربوط به  آن مرتب منتشر شده است. ماه گذشته شنیدیم که سری 8 در سه اندازه عرضه خواهد شد و اکنون، در حال بررسی رندر‌های لو رفته سری 8 هستیم که طراحی آن را آشکار می‌کند.

این رندر که بر اساس تصاویر و فایل‌های CAD دریافت شده، به ما می‌گوید که اپل واچ سری 8 آنطور که انتظار می‌رفت با تغییرات اساسی در طراحی همراه نخواهد بود. در واقع، تنها تغییر قابل توجهی که مشاهده می‌کنیم مربوط به بخش بلندگوی این گجت پوشیدنی است. در تصویر منتشر شده، شاهد وجود دو شیار خروجی اسپیکر هستیم. یعنی بلندگوی دراز در بدنه‌ی ساعت سری 7 به دو بلندگوی کوچک‌تر موازی شکل تغییر پیدا می‌کند که احتمالا باید منتظر صدای خروجی قدرتمندتری از اپل واچ سری 8 بعدی باشیم. یکی از رنگ‌های سری 8 اپل واچ سبز روشن، شبیه به آی پد ایر خواهد بود.

image

درست است که تصویر لو رفته نشان می‌دهد که اپل در حال استفاده از طراحی قدیمی خود برای نسل بعدی ساعت هوشمند خود است اما شایعات حاکی از آن است که غول فناوری کوپرتینویی با معرفی ویژگی های جدید این خلا تغییرات را جبران خواهد کرد.

بر اساس رندر منتشر شده، اپل واچ سری 8 لبه‌های گرد و منحنی شکلی دارد. بنابراین کسانی که از طراحی لبه‌های صاف اپل واچ سری ۸ حرف می‌زدند، ممکن است اشتباه کرده باشند. شایعاتی هست که ممکن است علاوه‌ بر سه مدل مختلف اپل واچ، شاهد نمایشگرهای بزرگ‌تری در این ساعت‌های هوشمند باشیم.

با این حال، هنوز زمان زیادی تا معرفی اپل واچ سری 8 باقی مانده است و باید دید که چطور اپل ما را با طراحی متفاوت در رویداد سال بعد شگفت زده خواهد کرد، همانطور که در مورد واچ سری 7 اینکار را انجام داد و مثل نسل‌های قبلی، لبه‌های منحنی را به جای لبه‌های صاف و تختی که انتظارش می‌رفت در این سری  استفاده کرد. آنچه واضح است اپل زبان طراحی اپل واچ را حداقل در نسل‌های بعدی تغییر نخواهد داد و می‌توانیم منتظر اسکنر دمای بدن، سنسور باروری و بهبود ECG ، حسگرهای ردیابی خواب و احتمال زیاد سنسور سنجش قند خون  در این ساعت باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)