خانهاخبار
مشخصات فنی و رندرهای اوپو رنو 7 منتشر شد

مشخصات فنی و رندرهای اوپو رنو 7 منتشر شد

با قرارگیری سری اوپو رنو 7 در لیست فروشگاه JD.com ، بخشی از مشخصات فنی آن لو رفت.
۱۴۰۰/۹/۱

سری اوپو رنو 7 متشکل از اوپو رنو 7 5G، اوپو رنو 7 پرو 5G و اوپو رنو 7 SE 5G قرار است روز 25 نوامبر مصادف با 4 آذر در چین رونمایی شود و از همان روز نیز فروش رسمی آن آغاز می‌شود. حالا به تازگی دو گوشی هوشمند این سری یعنی اوپو رنو 7 و اوپو رنو 7 پرو در لیست JD.com قرار گرفته‌اند و برخی از مشخصات آنها و همینطور تصاویری رندری از این دو گوشی هوشمند اوپو نیز لو رفت.

image

 

براساس این اطلاعات، قلب تپنده اوپو رنو 7 پرو تراشه دیمنسیتی 1200 مکس خواهد بود که در کنار دو نسخه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. همچنین منبع تغذیه این سخت‌افزار باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 65 واتی است که بنابر شایعات منشتر شده در عرض 32 دقیقه به طور کامل پر خواهد شد. در پنل پشتی اوپو رنو 7 پرو نیز دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، دوربین تله‌فوتو 13 مگاپیکسلی به زوم 2 برابری و دوربین 64 مگاپیکسلی فوق عریض قرار دارد. همچنین به نظر می‌رسد اطراف فریم بخش دوربین اوپو رنو 7 پرو نوار نوری وجود دارد که جلوه‌ای زیبا به آن خواهد بخشید. در قاب جلویی نیز نمایشگر 6.55 اینچی امولد با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی قرار دارد.

image

 

image

 

عضو دیگر سری یعنی اوپو رنو 7 از همان اندازه نمایشگر و باتری اوپو رنو 7 پرو بهره خواهد برد با این تفاوت که نرخ نوسازی نمایشگر اوپو رنو 7 90 هرتزی خواهد بود و توان شارژ آن نیز به 60 وات کاهش داده شده است. سخت‌افزار این گوشی هوشمند همچنین تراشه اسنپدراگون 778G با دو نسخه رم 8 و 12 گیگابایتی خواهد بود. در بخش دوربین نیز اوپو رنو 7 مجهز به دوربین سه‌گانه متشکل از دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی، دوربین فوق عریض 16 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. 

image

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که تا زمان رونمایی اصلی سری اوپو رنو 7 هنوز 3 روز مانده است و تا آن زمان قطعا اطلاعات بیشتری از این سری گوشی‌های هوشمند به گوش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)