خانهاخبار
آشنایی با بازاریابی ایمیلی و بهترین سرویس‌های آن

آشنایی با بازاریابی ایمیلی و بهترین سرویس‌های آن

سرویس‌های ایمیل مارکتینگ تنها برای مدت کوتاهی خدمات رایگان ارائه می‌دهند و پس از آن برای استفاده از قابلیت‌های این پلتفرم‌ها باید هزینه پرداخت کنید.
۱۴۰۰/۸/۳۰
image

سرویس‌های ایمیل مارکتینگ تنها برای مدت کوتاهی خدمات رایگان ارائه می‌دهند و پس از آن برای استفاده از قابلیت‌های این پلتفرم‌ها باید هزینه پرداخت کنید. برای کسب‌وکارهای ایرانی کار از آنجا دشوار می‌شود که هزینه اشتراک این پلتفرم‌ها، دلاری است و با توجه به قیمت بالای دلار در ایران، این روش بازاریابی مقرون‌به‌صرفه نخواهد بود. اما یک کسب‌وکار برای ادامه حیات خود نیازمند جذب مشتری جدید و وفادارسازی مشتریان فعلی است و ابزاری مناسب‌تر از ایمیل مارکتینگ نمی‌توان یافت. برای اینکه از جریان رقابت و رشد دور نشوید، باید بازاریابی ایمیلی را در برنامه کسب‌وکارتان قرار دهید. اما بهتر است از یک پلتفرم ایرانی استفاده کنید. 

بازاریابی ایمیلی چیست؟

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی یکی از مؤثرترین ابزارهای بازاریابی است که بالاترین میزان بازگشت سرمایه را دارد. از ایمیل مارکتینگ برای ایجاد لید، آگاهی از برند، ارتقاء محصولات و خدمات و حفظ ارتباط میان کسب‌وکار و مشتری استفاده می‌شود. 

بازاریابی ایمیلی یکی از قدرتمندترین کانال‌های بازاریابی است که به‌طور مستقیم با مشتری در ارتباط است. در این روش کسب‌وکارها تنها از یک ابزار ساده یعنی ایمیل برای برقراری ارتباطی مستقیم با جامعه مخاطبان هدف استفاده می‌کنند.

لیدهایی که در این روش مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولاً از طریق سایت جمع‌آوری شده‌اند. به این ترتیب که مخاطب برای دریافت خبرنامه، اطلاع از تخفیف‌ها، عضویت در سایت یا دانلود برنامه، ایمیل خود را وارد می‌کنند. با توجه به اینکه کاربران با میل خود ایمیل‌شان را در اختیار کسب‌وکار قرار می‌دهند، بنابراین ارتباط برقرار کردن با آن‌ها و تبدیل شدن از مشتری بالقوه به بالفعل راحتتر خواهد بود. 

image

بازاریابی ایمیلی بیش از 4300 درصد بازگشت سرمایه یا ROI دارد و همین امر باعث شده تا کسب‌وکارها از استراتژی‌ها و سرویس‌های ایمیل مارکتینگ برای جذب مشتری جدید و وفادارسازی مشتریان فعلی استفاده کنند. کسب‌وکارها معمولاً برای دستیابی به اهدافی چون معرفی محصول جدید، اطلاع رسانی در مورد تخفیف‌ها، ارسال پیش‌فاکتور و فاکتور، ارسال رسید پرداخت اینترنتی، ایمیل تغییر رمز عبور، تبریک تولد و اطلاع رسانی برای کمپین‌های جدید از سرویس ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند.

چرا باید از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم؟

ایمیل مارکتینگ یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است که اجازه می‌دهد با حجم بالایی از لیدهای فروش به شیوه‌ای مؤثر ارتباط برقرار کنید. این ارتباط می‌تواند ساده، بدون هزینه و البته بی‌وقفه باشد. راز حفظ مشتری فعلی و وفادارسازی او، حفظ ارتباطی سودآور برای مشتری است. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چرا کسب‌وکارها باید از بازاریابی ایمیلی استفاده کنند.

  • ایمیل مارکتینگ‌ از جمله مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش‌های بازاریابی است که بالاترین میزان ROI را دارد.
  • در سرویس‌ ایمیل مارکتینگ می‌توانید محتوای مورد نظرتان را به شیوه‌ای شخصی‌سازی کنید که بخش مشخصی از مخاطبان را هدف قرار دهد.
  • از ایمیل مارکتینگ می‌توانید برای ایجاد ارتباطی منسجم و پایدار استفاده کنید.
  • ایمیل مارکتینگ هزینه‌ای برای واحد بازاریابی کسب‌وکار شما نخواهد داشت اما در مقابل بیشترین بازخورد را خواهد داشت.
  • ارزیابی میزان اثرگذاری ایمیل مارکتینگ بسیار آسان است و کافی است از قابلیت‌های سرویس ایمیل مارکتینگ بهره ببرید.

معرفی بهترین سرویس های ایمیل مارکتینگ خارجی در سال 2021

در حال حاضر کسب‌وکارها با توجه به ظرفیت تیم بازاریابی، نوع محصول و خدمات، اهداف و برنامه‌ها و میزان بودجه‌ای که دارند از سرویس ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنند. بسیاری از این سرویس‌ها برای مدتی رایگان هستند و در این مدت می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید اما پس از حدود 1 ماه باید ماهانه یا سالانه مبلغی را برای بهره‌مندی از خدمات سرویس ایمیل مارکتینگ مورد نظرتان پرداخت کنید.

البته در این میان هستند سرویس‌هایی که برای ارسال ایمیل به جامعه محدودی از مخاطبان، خدمات رایگان ارائه می‌دهند، اما برای ارتقای سطح خدمات دریافتی باید هزینه‌ای دلاری یا یورویی پرداخت کنید. از جمله بهترین سرویس‌های بازاریابی ایمیلی که در حال حاضر در سطح جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 

با بررسی این جدول به راحتی می‌توانید نوع سرویس ایمیل مارکتینگ که مناسب کسب‌وکار شماست را انتخاب کنید. 

نام سرویس
ایمیل مارکتینگ
دارای برنامه رایگانبهترین انتخاب برای 
کدام کسب و کارها
هزینه استفاده
از خدمات
بازگشت
هزینه
خدمات ارائه شدهدارای ادیتور
موبایل فرندلی
Sendinblueدارد

کسب و کارهای کوچک

شروع از 25 دلارنداردایمیل / تماس /
چت آنلاین
بله / مرورگر

Constant Contact

نداردکسب و کارهای کوچکشروع از 20 دلارتا 30 روزتماس / چت آنلاینبله / اپ
GetResponseنداردکسب و کارهای کوچکشروع از 10.5 دلارنداردایمیل / تماس / 
چت آنلاین
بله اما محدود /
اپ
ConverKitداردکسب و کارهای کوچک / 
سازندگان
شروع از 25 دلارتا 30 روزایمیل / چت آنلاینبله / مرورگر
Mailchimpداردکسب و کارهای کوچک /
آژانس‌های تبلیغاتی
شروع از 9.99 دلارنداردایمیل / تماس / 
چت آنلاین
بله / اپ
AWeberداردکسب و کارهای کوچکشروع از 16.15 دلارتا 30 روزایمیل / تماس / 
چت آنلاین
بله / مرورگر
Dripنداردفروشگاه‌های اینترنتیشروع از 19 دلارنداردایمیل / چت آنلاینبله / مرورگر
ActiveCampaignنداردکسب و کارهای کوچکشروع از 9 دلارنداردایمیل / تماس / 
چت آنلاین
بله / مرورگر
Mailerliteداردکسب و کارهای کوچکشروع از 7 دلارنداردایمیل / چت آنلاینندارد
Klaviyoداردفروشگاه‌های اینترنتیشروع از 20 دلارنداردایمیل / چت آنلاینندارد
iContactنداردکسب و کارهای کوچکشروع از 30.60 دلارنداردایمیل / تماس / 
چت آنلاین
ندارد
Campaign Monitorنداردکسب و کارهای کوچک /
آژانس‌های تبلیغاتی
شروع از 9 دلارنداردایمیلندارد

 

معرفی بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی

همان‌طور که مطالعه کردید سرویس های ایمیل مارکتینگ خارجی که در بخش قبلی معرفی شدند، دارای هزینه ماهانه هستند. به این مفهوم که پس از مدتی استفاده رایگان، باید برای استفاده مجدد یا گسترش خدمات دریافتی، هزینه دلاری پرداخت کنید. این بزرگترین چالشی است که کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ ایرانی با آن روبرو هستند، یعنی پرداخت اشتراک سرویس ایمیل مارکتینگ خارجی. با توجه به اهمیت این روش بازاریابی، قصد داریم پلتفرمی را به شما معرفی کنیم که تمامی خدمات سرویس‌های ایمیل مارکتینگ خارجی را ارائه می‌دهد اما یک پلتفرم ایرانی است. 

image

نجوا اولین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی است که از سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده و به صورت تخصصی روی توسعه خدمات ریتنشن مارکتینگ تمرکز دارد. با استفاده از نجوا به‌عنوان بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ ایرانی خدماتی نظیر راه‌اندازی کمپین ایمیل مارکتینگ و پوش‌نوتیفیکیشن دریافت می‌کنید. علاوه‌بر ایجاد یک قالب اختصاصی برای ایمیل‌های خود می‌توانید گزارشاتی نظیر نرخ دلیور شدن ایمیل، نرخ پرش، نرخ باز شدن ایمیل، نرخ کلیک روی لینک، نرخ عضویت و لغو عضویت را دریافت کنید. از همه مهم‌تر با استفاده از پنل نجوا دیگر دردسرهای پرداخت دلاری را نخواهید داشت. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از این بستر که توسط تیم یکتانت فراهم شده برای ارتقای کسب‌وکار خود و جذب مشتریان جدید استفاده کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)