خانهاخبار
گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 نیز فاقد درگاه قلم اس پن خواهد بود

گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 نیز فاقد درگاه قلم اس پن خواهد بود

به تازگی شایعه‌ای درباره گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4 منتشر شده که خبر از عدم حضور درگاه قلم اس پن در این گوشی تاشو را می‌دهد.
۱۴۰۰/۸/۳۰

تا معرفی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 4، زمان زیادی باقی مانده است؛ اما همانطور که می‌دانیم، این امر هرگز جلوی انتشار شایعات را نگرفته و حالا جدیدترین شایعه منتشر شده درباره این گوشی ادعا می‌کند که خبری از درگاه اختصاصی قلم اس پن در این گوشی تاشو نخواهد بود.

image

این امر چندان غافلگیر کننده نیست زیرا نسل پیشین این گوشی یا همان گلکسی زد فولد 3 نیز فاقد جایگاه این قلم استایلس بود؛ اما با توجه به شایعات پیرامون عرضه گوشی گلکسی اس 22 الترا با درگاه و قلم اس پن، انتظار می‌رفت که گوشی گلکسی زد فولد 4 نیز چنین راهی را دنبال کند. پرچمدار فعلی سامسونگ یا همان گلکسی اس 21 الترا، از قلم اس پن پشتیبانی کرده اما جایگاه مخصوص آن را ندارد.

البته به گفته منابع، گوشی گلکسی زد فولد 4 هنوز در مرحله طراحی بوده و امکان تغییر طراحی اصلی آن وجود دارد؛ بنابراین بعید نیست که سامسونگ نظر خود را تغییر داده و شاهد به کارگیری درگاه قلم اس پن در این گوشی تاشو باشیم. گفته می‌شود که این محصول احتمالا در ماه مارس ۲۰۲۲ روانه بازار خواهد شد.

حتی اگر شایعات حقیقت داشته و خبری از درگاه اختصاصی قلم اس پن در گوشی گلکسی زد فولد 4 نباشد؛ با توجه به پشتیبانی گلکسی زد فولد 3 از این قلم، بدون شک حداقل شاهد پشتیبانی از اس پن در گوشی تاشو بعدی سامسونگ خواهیم بود.

image

درباره این حرکت سامسونگ چه می‌اندیشید؟ آیا به نظرتان نبود درگاه اختصاصی برای قلم اس پن و نیاز به حمل جداگانه آن، به تمایل کاربران برای استفاده از این قلم استایلس لطمه نمی‌زند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)