خانهاخبار
مشخصات فنی ریلمی جی‌تی 2 پرو فاش شد

مشخصات فنی ریلمی جی‌تی 2 پرو فاش شد

جدیدترین پرچمدار پرمیوم ریلمی با قیمتی مناسب مجهز به شارژ 125 واتی و تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک خواهد بود.
۱۴۰۰/۸/۳۰

ماه گذشته معاون بخش بین‌المللی شرکت ریلمی یعنی Madhav Sheth در مصاحبه‌ای که با وبسایت حوزه فناوری GSMArena داشت اعلام کرد که ریلمی در حال کاری روی پرچمداری پرمیوم برای سری جی‌تی است که مشخصات فنی بسیار قدرتمندی خواهد داشت و به طور رسمی با شارژ 125 واتی UltraDart عرضه خواهد شد. البته باید اشاره کرد که هنوز مشخص نیست که ایا گوشی هوشمند پرچمدار اشاره شده توسط معاون ریلمی اولین گوشی هوشمند ریلمی با شارژ 125 واتی خواهد بود یا خیر. حالا اما گزارش‌هایی منتشر شده‌اند مبنی بر اینکه ریلمی جی‌تی 2 پرو با شناسه مدل RMX3301 یکی از گوشی‌های هوشمند ریلمی با شارژ 125 واتی خواهد بود که سال بعد عرضه خواهد شد.

image

 

 همچنین شایعه شده است که ریلمی جی‌تی 2 پرو مجهز به تراشه پرچمدار نسل بعدی کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل یک یا اسنپدراگون 898 خواهد بود. در کنار این تراشه، حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 نیز قرار دارد که البته هنوز مشخصات فنی کامل آنها منتشر نشده است. در بخش نرم‌افزار نیز پرچمدار ریلمی از اندروید 12 برپایه Realme UI 30. بهره خواهد برد.

image

ریلمی GT 5G: پرچمدار سال 2020 ریلمی

 

در پنل جلویی ریلمی جی‌تی 2 پرو به احتمال فراوان شاهد نمایشگر 6.51 اینچی امولد فول اچ‌دی پلاس با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهیم بود. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز است که برای عکاسی و برقراری تماس‌های ویدئویی کافی به نظر می‌رسد. در پنل پشتی نیز سه دوربین قرار دارد که یکی از آنها دوربین 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال خواهد بود و دو دوربین دیگر احتمالا فوق عریض و تله‌فوتو است.

در نهایت باید اشاره کرد که براساس شایعات منتشر شده، ریلمی جی‌تی 2 پرو با قیمت حدودی 625 دلاری روانه بازار خواهد شد. البته هنوز اطلاعات دیگری مانند باتری و مشخصات کامل دوربین‌های این گوشی هوشمند منتشر نشده است اما به احتمال زیاد در هفته‌های پیش رو اخبار بیشتری پیرامون پرچمدار ریلمی خواهیم شنید. 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)