خانهاخبار
رندرهای جدیدی از موتورولا اج 30 الترا، موتو جی استایلوس و موتو آستین منتشر شده است

رندرهای جدیدی از موتورولا اج 30 الترا، موتو جی استایلوس و موتو آستین منتشر شده است

جدیدترین گوشی‌های هوشمند موتورولا با مشخصات فنی قابل توجه در راه هستند.
۱۴۰۰/۸/۲۹

موتورولا امسال بسیار پرکار شده است و پنج عضو جدید از سری G گوشی‌های هوشمند خود معرفی و رونمایی کرده است. حالا پس از رونمایی از سری G، مشخصات فنی و رندرهای سه دستگاه دیگر از موتورولا توسط 91Mobiles نیز لو رفت تا تعداد گوشی‌های هوشمند موردانتظار این شرکت به عدد 8 برسد. یکی از این دستگاه‌های لو رفته به نظر می‌رسد موتورولا اج 30 الترا باشد که با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک گوشی هومشمند پرچمدار خواهد بود، دیگری موتو جی استایلوس با پشتیبانی از قلم است و اخرین دستگاه نیز یک گوشی هوشمند میان‌رده مقرون به صرفه خواهد بود. 

اولین و قدرتمندترین گوشی هوشمند لو رفته موتورولا اج 30 الترا است که با نام اج X و کد Rouge نیز شناخته می‌شود. براساس رندرهای منتشر شده از اج 30 الترا، این گوشی هوشمند از طراحی دوربینی مشابه سری G بهره خواهد برد و در دو رنگ مشکی و آبی گرادیانت عرضه خواهد شد. به علاوه، اج 30 الترا از نمایشگر 6.6 اینچی اولد با نرخ نوسازی 144 هرتزی و پشتیبانی از فناوری HDR10+ بهره خواهد برد که به نظر تجربه کاربری خوبی را به همراه خواهد داشت. این نمایشگر همچنین میزبان دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی نیز خواهد بود. در پنل پشتی دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تشخصیص عمق 2 مگاپیکسلی قرار دارد. البته باید اشاره کرد که وجود دوربین 2 مگاپیکسلی در یک گوشی پرچمدار چندان نکته مثبتی محسوب نمی‌شود و تا حدودی نیز ناامیدکننده خواهد بود. 

image

موتورولا اج 30 الترا

قلب تپنده موتورولا اج 30 الترا تراشه معرفی نشده اسنپدراگون 8 نسل یک یا همان اسنپدراگون 898 خواهد بود که در کنار دو نسخه حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی LPDDR5X و دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی UFS 3.1 سخت‌افزار این گوشی هوشمند را تشکیل می‌دهد. از دیگر مشخصات اج 30 الترا می‌توان به باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی، اسپیکرهای استریو و پشتیبانی از گواهی IP52 اشاره کرد. 

image

موتورولا اج 30 الترا

دومین گوشی هوشمند این بخش موتو جی استایلوس 2022 با کد Milan است که با قلم هوشمند و اپلیکیشن Moto Note عرضه خواهد شد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون باز کردن قفل گوشی بتوانند شروع به نوت‌برداری و نوشتن بکنند. از مشخصات این گوشی هوشمند می‌توان به نمایشگر بزرگ 6.8 اینچی با رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس و باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی اشاره کرد. به علاوه، موتو جی استایلوس به احتمال زیاد مجهز به تراشه اسنپدراگون 480 با پشتیبانی از 5G خواهد بود که چندان قدرتمند نیز به حساب نمی‌آید. در بخش نرم‌افزار نیز این گوشی هوشمند با اندروید 11 عرضه خواهد شد که شاید موتورولا می‌توانست آن را با اندروید 12 روانه بازار بکند. 

image

 

 هنوز اطلاعات زیادی درباره سومین و اخرین دستگاه لو رفته موتورولا در دسترس نیست و حتی نام تجاری آن نیز مشخص نشده است و تنها کد آن یعنی Austin اعلام شده است. در این راستا، موتو آستین از طراحی مشابه سایر گوشی‌های هوشمند موتورولا بهره می‌برد و سال بعد برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. رندرهای منتشر شده از این گوشی هوشمند یک دستگاه پایین‌رده را نشان می‌دهد که از حاشیه تصویر زیادی برخوردار است. همچنین در پنل پشتی موتو آستین سه دوربین قرار دارد که یکی از آنها به احتمال فراوان سنسور 50 مگاپیکسلی خواهد بود. متأسفانه اطلاعات چندانی درباره دو دوربین دیگر در دسترس نیست. 

image

در نهایت باید اشاره کرد تنوع محصولات معرفی شده توسط موتورولا در سری G و هم در این گوشی‌های هوشمند لو رفته بیانگر تلاش موتورولا برای جلب نظر کاربران با رده کاربری‌های مختلف است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)