خانهاخبار
اوپو از گوشی مقرون به صرفه A55s 5G رونمایی کرد

اوپو از گوشی مقرون به صرفه A55s 5G رونمایی کرد

شرکت اوپو به تازگی از گوشی جدیدی مقرون به صرفه جدیدی رونمایی کرده که A55s 5G نام داشته و چیپست آن از نوع اسنپدراگون 480 است.
۱۴۰۰/۸/۲۹

شرکت اوپو در امروز از عضو جدید سری A گوشی‌های خود رونمایی کرد. این گوشی، اوپو A55s 5G نام داشته و شباهت زیادی به گوشی اوپو A55 دارد؛ اما نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز را به همراه داشته که یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در پانچ هول واقع در قسمت بالایی سمت چپ آن به چشم می‌خورد.

image

 

دوربین اصلی این گوشی رزولوشن ۱۳ مگاپیکسل را داشته و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی جهت عکاسی پرتره آن را همراهی می‌کند. اوپو A55s 5G از چیپست کوالکام اسنپدراگون 480 استفاده کرده و دارای ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی از کارت‌های حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

باتری اوپو A55s 5G ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر را داشته و این گوشی به همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری ColorOS 11 روانه بازار می‌شود. این گوشی در رنگ‌های مشکی و سبز عرضه شده و در کشور ژاپن، قیمت آن معادل ۳۲٫۸۰۰ ین (حدود ۲۸۷ دلار) خواهد بود. فروش این گوشی از تاریخ ۲۶ نوامبر (۵ آذر) آغاز می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)