خانهاخبار
موتورولا گوشی اسنپدراگون 888 پلاس را در دست ساخت دارد که می تواند Moto G200 باشد

موتورولا گوشی اسنپدراگون 888 پلاس را در دست ساخت دارد که می تواند Moto G200 باشد

شایعات فراوانی مبنی بر عرضه موتورولا موتو G200 به زودی وجود دارد. موتورولا تایید کرده است که یک گوشی با اسنپدراگون 888 پلاس به بازار عرضه خواهد کرد.
۱۴۰۰/۸/۲۶

در ماه مارس، موتورولا نسخه جدیدی را در سری موتو جی خود عرضه کرد. این گوشی موتو G100 نام داشت و اولین گوشی در این سری بود که از چیپست سری 800 استفاده می‌کرد. به بیان واضح‌تر از چیپست اسنپدراگون 870 بهره می‌برد.

image

در حال حاضر، موتورولا در حال ساخت یک گوشی جدید با کوالکام اسنپدراگون 888 پلاس است. به طور همزمان، ما شاهد شایعات و تصاویر لو رفته برای موتورولا موتو G200 (از طریق TechnikNews) هستیم که احتمالات استفاده ‌G200 از اسنپدراگون 888 پلاس را بیشتر می‌کند.

در زیر می‌توانید تصاویر لو رفته از G200 را مشاهده کنید. ما همچنین برخی از مشخصات فاش شده را برای به اشتراک گذاشتن داریم.

image
image
image

 

تصاویر، یک گوشی رده بالاتر موتورولا را نشان می‌دهند. طراحی و شکل قرارگیری دوربین پشت با لنز سه گانه، ما را تا حدودی به یاد سری گلکسی S21 می‌اندازد و جلوی گوشی نیز مشابه به نظر می‌رسد.

با این حال، مشخصات فاش شده نشان می‌دهد که تنظیمات دوربین در اینجا می‌تواند بسیار متفاوت از گلکسی S21 باشد. ما انتظار داریم که سنسور اصلی یک لنز 108 مگاپیکسلی با یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای میدان دید در نظر گرفته شده باشد. دوربین جلو نیز احتمالا از لنز 16 مگاپیکسلی بهره ببرد.

صفحه نمایش می‌تواند وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 144 هرتز داشته باشد. همچنین ممکن است 8 گیگابایت رم وجود داشته باشد و به جای اندروید 12 با اندروید 11 عرضه شود.

از آنجایی که این یک گوشی موتو G است، ما انتظار نداریم که موتورولا موتو G200 گران باشد اما بدیهی است که اگر از چیپست اسنپدراگون 888 پلاس استفاده کند، ارزان هم نخواهد بود. با ما همراه باشید، زیرا موتورولا احتمالاً به زودی این گوشی را عرضه خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)