خانهاخبار
موتو واچ 100 به طور رسمی رونمایی شد

موتو واچ 100 به طور رسمی رونمایی شد

جدیدترین ساعت هوشمند موتورولا با سیستم عامل جدید Moto و برچسب قیمتی 100 دلاری معرفی شد
۱۴۰۰/۸/۲۶

امروز جدیدترین ساعت هوشمند موتورولا به نام موتو واچ 100 که چند روز پیش نیز برخی از مشخصات فنی و رندرهای آن لو رفته بود معرفی شد. این ساعت هوشمند برخلاف ساعت هوشمند موتو 360 که سال 2019 معرفی شد بود دیگر مجهز به سیستم عامل گوگل Wear نخواهد بود و برای اولین بار با سیستم عامل اختصاصی Moto روانه بازار خواهد شد. در واقع، براساس ادعای موتورولا این سیستم عامل با عملکرد بهینه خود طول عمر باتری موتو واچ 11 را در بهترین حالت به دو هفته می‌رساند که بسیار بیشتر از سیستم عامل Wear خواهد بود. 

image

 

موتو واچ 100 تنها در یک اندازه 42 میلی‌متری عرضه خواهد شد که شاید نکته منفی برای این ساعت محسوب شود. به علاوه، این ساعت هوشمند از یک نمایشگر LCD دایره‌ای 1.3 اینچی بهره می‌برد که به قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز مجهز است البته باید اشاره کرد که استفاده از نمایشگر LCD در موتو واچ 100 تا حدودی ناامیدکننده است چرا که ساعت‌های هوشمند موجود در بازار اکثرا مجهز به نمایشگر اولد هستند. از دیگر قابلیت‌های این ساعت می‌توان به پشتیبانی از 26 حالت ورزشی، سنجشگر اکسیژن خون، پایشگر ضربان قلب، سنسور ژیرسکوپ و سنسور شتاب سنج اشاره کرد. همچنین اندازه بندهای موتو واچ 100 20 میلی‌متر است که بنابر ادعای موتورولا به آسانی تعویض خواهد شد. 

image

 

جنس کیس موتو واچ 100 آلومینیومی است که در دو رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه خواهد شد. همچنین موتو واچ 100 تا عمق 50 متری نیز ضدآب است و از GPS و GLONASS نیز پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این ساعت هوشمند از بلوتوث نسخه 5 نیز پشتیبانی می‌کند. منبع تغذیه موتو واچ 100 باتری 355 میلی‌امپر ساعتی است که در عرض یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. وزن موتو واچ 100 نیز 45.8 گرم است و ابعاد آن نیز به 42x46x11.9 میلی‌متر می‌رسد. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که پیش فروش موتو واچ 100 با قیمت 100 دلار آغاز خواهد شد و از روز 10 دسامبر مصادف با 19 آذر عرضه آن شروع خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)