خانهاخبار
گوگل دیگر قصد عرضه گوشی تاشو پیکسل فولد را ندارد

گوگل دیگر قصد عرضه گوشی تاشو پیکسل فولد را ندارد

به گفته گزارش جدیدی که از سوی DSCC منتشر شده، شرکت گوگل سفارش‌های داده شده برای تامین قطعات گوشی تاشو پیکسل فولد را کنسل کرده و به نظر می‌رسد که از عرضه این محصول منصرف شده است.
۱۴۰۰/۸/۲۶

به گفته گزارش جدیدی که توسط DSCC (Digital Supply Chain Consultants) منتشر شده است؛ شرکت گوگل سفارش‌های داده شده برای تامین قطعات گوشی تاشو پیکسل فولد را کنسل کرده و به نظر می‌رسد که از عرضه این گوشی به بازار منصرف شده است. با وجودی که بسیاری از رسانه‌ها اعتقاد دارند که گوگل به طور کلی این گوشی را کنار گذاشته است؛ این گزارش مستقیما به این امر اشاره نمی‌کند که عرضه پیکسل فولد به تاخیر افتاده یا کنسل شده است. بخشی از این گزارش را می‌توانید در پایین مشاهده کنید:

«منابع DSCC در بین شرکت‌های تامین کننده قطعات، تایید کرده‌اند که گوگل از عرضه پیکسل فولد به بازار منصرف شده است. این محصول چه در سال ۲۰۲۱ یا نیمه اول سال ۲۰۲۲ روانه بازار نخواهد شد و به گفته منابع ما، گوگل عقیده داشته که این گوشی تاشو برای رقابت با سایر گزینه‌های بازار، آمادگی کافی را نداشته است.»

 

image

 

متاسفانه با توجه به اینکه گوگل هرگز کار بر روی یک گوشی تاشو را تایید نکرده بود؛ حدس آینده این محصول بسیار دشوار می‌شود. تنها دانسته‌های ما از این گوشی، به گزارشی بر می‌گردد که مدتی پیش توسط یکی از رسانه‌ها منتشر شده و از آغاز کار گوگل برای عرضه یک گوشی تاشو به بازار خبر می‌داد.

ممکن است گوگل به این نتیجه رسیده باشد که با توجه به محدودیت‌های حال حاضر در بخش تامین قطعات، حالا زمان خوبی برای ورود به بازار گوشی‌های تاشو نیست و بهتر است فعلا تمرکز خود را روی گوشی‌های معمولی پیکسل منعطف کنند. قیمت بسیاری از قطعات نیز افزایش یافته و همبن امر کار را برای گوگل که قرار بود در این زمینه با نسل سوم گوشی‌های تاشو سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد 3 رقابت کند؛ بسیار دشوار می‌کرد.

image

 

بسیاری از شنیدن این خبر که گوگل در حال کار کردن بر روی یک گوشی تاشو است؛ بسیار خوشحال شدند. معرفی اندروید 12L توسط این شرکت نیز خبر بسیار خوبی بود زیرا تمرکز گوگل را بر روی بهبود تجربه کاربری اندروید در گوشی‌های تاشو و تبلت‌ها نشان می‌داد.

گوشی گوگل پیکسل فولد قرار بود همان دوربین دوگانه سری پیکسل 5 را به همراه داشته باشد و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در کنار نمایشگر بیرونی و درونی آن قرار داشت. گفته می‌شد که نمایشگر این محصول توسط سامسونگ ساخته شده و یک پنل ۷.۶ اینچی اولد از نوع LTPO است.

image

 

درباره کنسل شدن احتمالی پروژه گوشی تاشو گوگل چه فکر می‌کنید؟ آیا پیکسل فولد در صورت عرضه، می‌توانست توان رقابت با سایر گوشی‌های تاشو موفق بازار را داشته باشد یا همانند سری اصلی پیکسل، تنها بخش خاصی از افراد را جذب می‌کرد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)