خانهاخبار
طراحی، مشخصات و زمان عرضه وان پلاس سری 10 فاش شد

طراحی، مشخصات و زمان عرضه وان پلاس سری 10 فاش شد

وان پلاس 10 گوشی پرچمدار بعدی خانواده وان پلاس خواهد بود و نسبت به وان پلاس 9 تغییرات زیادی داشته است که در ادامه به آن پرداخته‌ایم.
۱۴۰۰/۸/۲۵

پس از اینکه وان پلاس رسما تایید کرد که گوشی پرچمدارش با نام T را ارائه نخواهد کرد، همه نگاه‌ها به سری وان پلاس 10 است که اخیراً اخباری در مورد آن منتشر شده است.  خانواده وان پلاس 10 یعنی  گوشی‌های وان پلاس 10 و 10 پرو، اواخر ژانویه یا اوایل فوریه سال آینده وارد بازار خواهند شد. مدتی قبل وان پلاس اعلام کرد که رابط کاربری گوشی‌های جدید این شرکت، ترکیبی از Oxygen OS و Color OS اوپو خواهد بود که هنوز جزئیات زیادی از آن فاش نشده است.

مهمتر از همه، در این آخرین افشای اطلاعات این گوشی، مشخصات و رندرهای دقیقی از وان پلاس 10 است که ما را با ظاهر این گوشی نیز آشنا می‌کند. منبع فاش کننده ادعا کرده که این عکس‌ها، طراحی نهایی وان پلاس 10 را نشان می‌دهند. این بدان معناست که طراحی نسبتاً غیر متعارف دوربین سه‌گانه در پشت تأیید شده است که البته بی شباهت به طراحی دوربین‌های سری گلکسی اس 20 نیز نیست. دوربین گوشی‌های سری وان پلاس ۹ با بهره‌گیری از متخصصان شرکت هاسلبلاد، در زمینه‌ی دقت رنگ حرف زیادی برای گفتن دارند و اگر این شرکت در زمینه‌ی سخت‌افزار دوربین هم برای سری وان پلاس 10 هم از این تکنولوژی استفاده کند، با عکس‌های بسیار بهتری روبرو خواهیم شد.

انتظار می‌رود مدل پرو از شارژ 125 وات موسوم به Flash Charge و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کند که گوشی را تنها در 20 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌کند. رنگ‌های وان پلاس 10 نیز شامل مشکی، سفید و آبی روشن خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۸/۲۵
نبرد بین گوشی‌های جدید میلادی دیدنی‌ست??
گلکسی۲۲ از آن‌ور
شیائومی ۱۲ از این‌ور
وان‌پلاس۱۰
آیفون۱۳
????
چهارگوشی‌-شاخ
چهار اَبَر ستاره‌ی دشت لیانگ‌شان‌پو??‍♂️??‍♂️?‍♀️??‍♂️