خانهاخبار
مدیر گوگل تأیید کرد که پیکسل بوک نسل بعد حداقل تا سال 2023 عرضه نخواهد شد

مدیر گوگل تأیید کرد که پیکسل بوک نسل بعد حداقل تا سال 2023 عرضه نخواهد شد

یکی از مدیران گوگل تایید کرده است که گوگل پیکسل بوک 2 در سال 2021 یا 2022 معرفی نخواهد شد. همچنین عرضه این محصول را در سال 2023 و پس از آن تایید یا رد نکرده است.
۱۴۰۰/۸/۲۴

بیش از دو سال از زمانی که جدیدترین لپ‌تاپ با برند گوگل را دیدیم، که به پیکسل بوک گو معروف است، می‌گذرد. دو سال قبل از آن، پیکسل اصلی را دیدیم. آیا شما هم فکر می‌کنید امسال شاهد عرضه نوعی Pixelbook باشیم؟

متاسفانه نه؛ در واقع به نظر می‌رسد که حداقل تا سال 2023 شاهد گوگل پیکسل بوک 2  یا هر نوع لپ‌تاپ با برند گوگل نخواهیم بود. این خبر مستقیماً از یک کارمند گوگل (از طریق Trusted Reviews) نشر پیدا کرده است.

image

در یک رویداد مطبوعاتی کوالکام در لندن، از کریس تسولاکی مدیر بخش کروم‌بوک‌ها در گوگل  پرسیده شد که آیا گوگل روی لپ‌تاپ جدید پیکسل بوک کار می‌کند یا خیر. پاسخ او کوتاه و صریح بود: «سال آینده چیزی در راه نخواهد بود. در آینده را من نمی‌دانم.»

این بیانیه تقریباً هرگونه امیدی را مبنی بر دیدن پیکسل بوک 2 در سال 2021 یا 2022 از بین می‌برد با این حال در را برای معرفی این محصول در سال 2023 باز می‌گذارد، اما تسولاکی به وضوح هیچ اطلاعاتی برای به اشتراک گذاشتن در این موضوع را نداشت.

خوشبختانه، کروم‌بوک‌های زیادی برای خرید وجود دارد که سامسونگ برخی از بهترین‌ها را به بازار عرضه کرده است. با این حال، خرید یک لپتاپ با سیستم عامل کروم به طور مستقیم از شرکتی که سیستم عامل کروم را ایجاد کرده است، مطمئنا جذابیت خود را دارد. در حال حاضر، پیکسل بوک گو هنوز در دسترس است. شما فقط باید مدت زیادی منتظر بمانید تا گوگل پیکسل بوک 2 معرفی و عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)