خانهاخبار
مایکروسافت در همکاری با برند فشن گوچی، یک ایکس باکس سری ایکس ۱۰ هزار دلاری را روانه بازار می‌کند!

مایکروسافت در همکاری با برند فشن گوچی، یک ایکس باکس سری ایکس ۱۰ هزار دلاری را روانه بازار می‌کند!

همکاری شرکت‌های تکنولوژی با برند‌های فشن، چیز عجیبی نیست و معمولا در ساعت‌های هوشمند یا ایرفون‌های بی‌سیم شاهد آن هستیم؛ اما به تازگی شرکت مایکروسافت اعلام کرده که جهت تولید نسخه‌ای ۱۰ هزار دلاری از کنسول ایکس باکس سری ایکس، با برند فشن شناخته شده گوچی وارد همکاری شده است.
۱۴۰۰/۸/۲۳

حالا که به سالگرد ۲۰ سالگی کنسول‌های ایکس باکس نزدیک شده‌ایم؛ شرکت مایکروسافت از همکاری خود با برند فشن شناخته شده گوچی جهت تولید یک ایکس باکس سری ایکس ویژه و خیلی گران خبر داده است. این برند مسلما برای افرادی که آشنایی چندانی با فشن ندارند نیز بیگانه نیست و نام آن عمدتا با محصولات شیک و گران قیمت گره خورده است.

ایکس باکس‌ سری ایکس‌های تولید شده توسط مایکروسافت و گوچی، تعداد بسیار محدودی دارند و تنها ۱۰۰ عدد از آنها ساخته شده است. کنترلر و کنسول در این باندل از طراحی معروف گوچی بهره می‌برند و روی بدنه خود کنسول، الگوی GG گوچی به وسیله لیزر حک شده که مخفف نام بنیان گذار این برند، یعنی گوچیو گوچی است. اصطلاح GG در گیمینگ نیز بسیار شناخته شده است و معنای Good Game را می‌دهد.

image

 

در کنترلر مخصوص این باندل، شاهد خطوط قرمز و آبی هستیم که از زبان طراحی هاوس‌وب مخصوص کیف‌های این برند در آن الهام گرفته شده است. این کنسول و کنترلر یک کیف حمل گوچی با خطوط آبی و قرمز و همچنین یک عضویت رایگان گیم پس را به همراه دارد که با توجه به قیمت ۱۰ هزار دلاری آن، اصلا دور از انتظار نیست.

همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم، تنها ۱۰۰ عدد از این کنسول‌ها تولید شده و قیمت آنها معادل ۱۰ هزار دلار است. این کنسول‌ها از تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) در فروشگاه‌های گوچی واقع در نیویورک، بورلی هیلز، مکزیکو سیتی، میلان، لندن، برلین، پکن و توکیو قابل تهیه هستند.

سالگرد ۲۰ سالگی عرضه نخستین کنسول ایکس باکس، در روز دوشنبه ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) برگزار خواهد شد. اکثریت بر این باورند که خبری از معرفی بازی جدیدی نخواهد بود و مایکروسافت تنها قرار است به دو دهه اخیر و موفقیت‌های ایکس باکس پرداخته و به افتخارات کسب شده توسط بخش گیمینگ خود اشاره کند.

در هفته گذشته شاهد عرضه عنوان انحصاری و مسابقه‌ای Forza Horizon 5 و استقبال چشمگیر بازیکنان از آن بودیم که حالا تعداد پلیر‌های آن را تنها پس از یک هفته به ۶ میلیون نفر رسانده است. بازی انحصاری مورد انتظار بعدی این شرکت، Halo Infinite‌ است که در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) منتشر خواهد شد؛ این بازی در هنگام عرضه فاقد بخش داستانی بوده و قرار است مدتی بعد شاهد بازگشت شخصیت محبوب مستر چیف باشیم.

image

درباره ایکس باکس سری ایکس ۱۰ هزار دلاری مایکروسافت چه می‌اندیشید؟ آیا پرداخت چنین هزینه‌ای برای یک کنسول ۵۰۰ دلاری، واقعا عقلانی است؟ به خصوص با توجه به اینکه با چنین مبلغی می‌توان یک پی سی گیمینگ با جدیدترین سخت افزار ممکن را تهیه کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)