خانهاخبار
وان پلاس عرضه نسخه بتا اندروید 12 برای سری گوشی‌های وان پلاس 8 را تایید کرد

وان پلاس عرضه نسخه بتا اندروید 12 برای سری گوشی‌های وان پلاس 8 را تایید کرد

وان پلاس در گذشته نسخه آزمایشی اندروید 12 را برای گوشی های وان پلاس 9 نسخه های معمولی و پرو منتشر کرده بود.
۱۴۰۰/۸/۲۲

وان پلاس اکنون برنامه‌ای در نظر گرفته است تا نسخه آزمایشی از اندروید 12 به همراه رابط کاربری اختصاصی وان پلاس یا همان 12 OxygenOS را برای گوشی‌های هوشمند سری 8 یعنی وان پلاس 8 نسخه معمولی، وان پلاس 8 پرو و 8T عرضه کند.

البته باید این را هم بگوییم که این بتای اندروید 12 به شکل یک برنامه محدود خواهد بود و حتی شرکت کنندگان در این برنامه، باید نامه عدم افشای اطلاعات یا NDA امضا کنند! همچنین در طول این پروسه، گوشی آن‌ها به صورت کامل فلش می‌شود که یعنی همه داده‌هایی که روی گوشی خود دارند، پاک خواهد شد. اگر شما هم می‌خواهید در این برنامه شرکت کنید، توصیه می‌کنیم فعلا دست نگهدارید یا اگر وان پلاس 8 گوشی دوم شماست، سراغ این برنامه نصب بتا بروید زیرا معمولا در نسخه‌های بتا، ایرادهای مختلفی وجود دارد که سر و کله زدن با آن‌ها در گوشی اصلی، کار دشواری است.

image

در صورتی که می‌خواهید برای دریافت این بروزرسانی اقدام کنید می‌بایست شرایط زیر را در نظر بگیرید:

  • باید یکی از سه گوشی خانواده وان پلاس 8 را داشته باشید
  • باید عضوی فعال در انجمن وان پلاس باشید
  • مایل هستید تا به تیم وان پلاس در تلگرام، بازخودرهای خود از نسخه بتا را بدهید
  • نسخه CBT (آزمایشی)، نسخه‌ای رسمی از بروزرسانی سیستم عامل جدید اندروید نیست و هنوز در حال توسعه و آزمایش است. پس از بروزرسانی به نسخه CBT، می‌بایست مشکلات و بی ثباتی آن را تحمل کنید تا مشکلات آن طی بروزرسانی‌های دیگر رفع شود.

اگر دارای گوشی هوشمندی از سری وان پلاس 8 هستید و می‌خواهید نسخه بتا اندروید 12 آن را دریافت کنید می‌توانید از این لینک اقدام به دریافت این بروزرسانی کنید. همچنین توجه داشته باشید که وان پلاس تنها در حاضر تعداد 200 بروزرسانی را برای گوشی وان پلاس 8 تی و تعداد 200 بروزرسانی برای کاربران گوشی‌های وان پلاس 8 معمولی و پرو در نظر گرفته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)