خانهاخبار
مشخصات فنی و رندرهای موتو واچ 100 لو رفت

مشخصات فنی و رندرهای موتو واچ 100 لو رفت

جدیدترین ساعت هوشمند موتورولا مجهز به تراشه اسنپدراگون Wear 4100 خواهد بود
۱۴۰۰/۸/۲۲

انتظار می‌رود موتورولا امسال سری جدیدی از ساعت‌های هوشمند خود رونمایی و عرضه کند که یکی از آنها موتو واچ 100 خواهد بود. بنابر اخبار منتشر شده، موتو واچ 100 از تراشه اسنپدراگون Wear 4100 بهره می‌برد و در بخش نرم‌افزار نیز مجهز به سیستم عامل گوگل Wear خواهد بود. به علاوه، قبلا تصاویری نیز از این ساعت هوشمند منتشر شده بود که طراحی کلی آن را نشان می‌داد اما امروز تصاویر رندری جدیدی از موتو واچ 100 لو رفته است که کاربران را بهتر با طراحی آن آشنا می‌سازد.

image

براساس این رندرها، موتو واچ 100 از طراحی دایره‌ای بهره می‌برد که دو کلید فیزیکی در سمت راست بدنه آن قرار دارد. بدنه این ساعت هوشمند جلای براق دارد ولی کلیدهای فیزیکی قرار گرفته در آن از جلای فلزی بهره می‌برند. این کلیدهای فیزیکی با آنچه در تصاویر قبلی دیده‌ایم متفاوت است و حالتی دایره‌وار دارد و رنگ آنها نیز با رنگ بدنه تفاوت دارد. 

در کنار رندرهای موتو واچ 100، مشخصات فنی این ساعت هوشمند نیز لو رفته است. در این راستا، از مشخصات فنی موتو واچ 100 می‌توان به نمایشگر 1.3 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر 360 در 360، باتری 355 میلی‌امپر ساعتی و بلوتوث نسخه 5 اشاره کرد.

موتو واچ 100 همچنین از قابلیت‌های متداول سلامتی و فیتنس پشتیبانی می‌کند که از آنها می‌توان به پایشگر خواب، قدم شمار، پایشگر ضربان قلب و حسگر سنجش اکسیژن خون اشاره کرد. همچنین جدیدترین ساعت هوشمند موتورولا مجهز به GPS داخلی است تا نیاز کاربر برای به همراه داشتن گوشی برای مسیریابی را مرتفع سازد. از نقطه نظر طراحی، موتو واچ 100 (بدنه) 29 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به 42 x 46 x 11.9 میلی‌متر می‌رسد. از آن سو، بندهای ساعت نیز تنها 20 میلی‌متر عرض دارد. همچنین بدنه موتو واچ 100 از جنس آلومینیوم خواهد بود تا عمق 50 متری آب نیز ضدآب است.

در نهایت باید اشاره کرد که هنوز موتورولا به طور رسمی اشاره‌ای به موتو واچ 100 نداشته است اما می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های پیش رو اخبار بیشتری حول این ساعت هوشمند از طرف موتورولا منتشر شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)