خانهاخبار
گلکسی اس 22 پلاس با تراشه اسنپدراگون 898 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

گلکسی اس 22 پلاس با تراشه اسنپدراگون 898 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شد

پرچمدار نسل بعدی سامسونگ به طور رسمی در گیک‌بنچ رویت شد.
۱۴۰۰/۸/۲۲

هر چه به سال میلادی جدید نزدیک‌تر می‌شویم، انتظار‌ها برای رونمایی رسمی از نسل بعدی سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری گلکسی اس 22 بیشتر می‌شود. از آن سو، کوالکام نیز اعلام کرده است که در پایان ماه جاری از جدیدترین تراشه پرچمدار خود به نام اسنپدراگون 898 رونمایی خواهد کرد. به علاوه، اخیرا دستگاه‌های مختلفی در بنچمارک گیک‌بنچ با تراشه مورد انتظار کوالکام دیده شده‌اند که امروز جدیدترین آنها یعنی گلکسی اس 22 پلاس در این بنچمارک رویت شد.

براساس لیست گیک‌بنچ، گلکسی اس 22 پلاس موجود در لیست با شناسه مدل SM-S906U متعلق به نسخه بازار آمریکای شمالی است که با تراشه اسنپدراگون 898 عرضه خواهد شد. به علاوه، تراشه اسنپدراگون 898 ثبت شده در گیک‌بنچ متشکل از هسته قدرتمند کورتکس X2 با فرکانس 3.0 گیگاهرتز، هسته میانی A710 با فرکانس 2.50 گیگاهرتز و هسته کم مصرف A510 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. 

image

 

البته باید اشاره کرد که امتیازهای کسب شده توسط گلکسی اس 22 پلاس در بنچمارک گیک‌بنچ کمتر از امتیاز کسب شده توسط گلکسی تب اس 8 پلاس است که قبلا در این بنچمارک دیده شده بود. در این راستا، گلکسی اس 22 پلاس در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 1163 و 2728 کسب کرده است که شاید نتایج قابل قبولی برای یک تراشه پرچمدار نباشد ولی این نتایج ممکن است به دلیل ناپایداری عملکرد نسخه اولیه این گوشی هوشمند باشد. 

image

قبلا نیز گلکسی اس 22 پلاس نسخه اگزینوس 2200 در لیست گیک‌بنچ دیده شد که متاسفانه به دلیل فعال بودن حالت ذخیره انرژی نتایچ کسب شده آن چندان منطبق بر واقعیت نیست و نمی‌توان از این نتایج برای مقایسه با نسخه اسنپدراگون 898 بهره برد. شایان ذکر است که هر دو مدل اگزینوس و اسنپدراگون با مدل پایه رم 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد و نسخه اندروید آن نیز 12 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)