خانهاخبار
ساعت هوشمند هواوی واچ GT رانر در هفته آینده معرفی می‌شود

ساعت هوشمند هواوی واچ GT رانر در هفته آینده معرفی می‌شود

شرکت هواوی به تازگی اعلام کرده که قصد برگزاری مراسمی را در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) دارد و در آن از یک تبلت هایبرد به نام میت‌بوک E و یک ساعت هوشمند جدید به نام هواوی واچ GT رانر رونمایی می‌کند.
۱۴۰۰/۸/۲۲

شرکت هواوی به تازگی تیزری از ساعت هوشمند جدید خود به نام هواوی واچ GT رانر منتشر کرده که در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان)، از آن رونمایی خواهد شد. هواوی هنوز جزئیاتی درباره مشخصات سخت افزاری این ساعت را منتشر نکرده است؛ اما با توجه به پوستر‌های قرار گرفته در صفحه ویبو آنها، این ساعت از طراحی دایره‌ای به همراه یک دکمه و یک پیچ دیجیتالی بهره می‌برد.

image

هواوی واچ GT رانر همانطور که از نامش پیداست، برای دوندگان حرفه‌ای طراحی شده و جزئیات دقیقی درباره پیس، مسافت طی شده، نحوه عملکرد آنها در هنگام دویدن و ضربان قلب در هر دقیقه را در اختیارشان قرار می‌دهد.

image

ساعت هوشمند هواوی واچ GT رانر به همراه GPS با فرکانس دوگانه عرضه شده که عملکرد ۱۳۵ درصد بهتری نسبت به نمونه‌های معمولی داشته و دیگر نیازی به حضور گوشی هوشمند برای سنجش دقیق مسیر فعالیت‌های ورزشی نیست. این ساعت قرار است به همراه سیستم عامل انحصاری هواوی یا همان هارمونی او اس روانه بازار شده و احتمالا تا تاریخ معرفی آن در روز ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان)، جزئیات بیشتری نیز درباره آن منتشر می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)