خانهاخبار
سامسونگ تولید گوشی‌های تاشو را در سال 2022 دو برابر خواهد کرد

سامسونگ تولید گوشی‌های تاشو را در سال 2022 دو برابر خواهد کرد

به دنبال استقبال گسترده کاربران از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳، در اسناد لو رفته سامسونگ پیش بینی تولید دوبرابری این گوشی‌ها دیده می‌شود.
۱۴۰۰/۸/۲۲

بر اساس گزارش سایت معتبر کره ای The Elec اسناد لو رفته از سامسونگ نشان می‌دهد اهداف تولید این شرکت در سال آینده افزایش چشمگیر تعداد تلفن‌های تاشو و فروش بالاتر آنها را بازار نشان می‌دهد. این فرق بزرگ بین سری‌های گلکسی اس، زد و ای از آن جهت جالب است که سامسونگ در حال حاضر بیشترین سهم بازار گوشی‌های تاشو را در اختیار دارد و هم در بازارهای مختلف با استقبال گسترده روبرو شده‌اند.

image

هدف سامسونگ تولید 6.9 میلیون واحد از گلکسی زد فیلیپ 4 و 2.9 میلیون واحد گلکسی زد فولد 4 در سال 2022 است. در مقایسه، مدل‌های 2021 این دو گوشی برای زد فیلیپ 3 ، چهار میلیون و برای گلکسی زد فولد 3، سه میلیون هدف گذاری شده بود. این بدان معناست که تولید گوشی‌های گلکسی فولد تقریبا یکسان خواهد بود و تمرکز روی افزایش تولید و فروش گوشی‌های فلیپ کوچکتر و مقرون به صرفه‌تر است و سامسونگ می‌خواهد تولید گلکسی زد فلیپ ۴ را نسبت به نسل قبلی تقریبا دو برابر کند. البته باید امیدوار بود که تا آن زمان مشکلات مربوط به کمبود تراشه برطرف شده باشد تا مانند گلکسی اس 21 FE عرضه‌ آن بارها با تاخیر روبرو نشود.

گوشی‌های پرچم دار سامسونگ هم از غافله عقب نمی‌مانند؛ به نسبت گوشی‌های تاشو تولید سری اس همچنان پیشتاز است. طبق این سند، سامسونگ به دنبال تولید 14 میلیون گوشی گلکسی اس 22، 8 میلیون اس 22 پلاس و 11 میلیون اس22 اولترا است. همچنین تولید گوشی نوت سال آینده با ادغام قلم S فشرده تر دو برابر خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که سری اس 22 به زودی  در 5 ژانویه دررویداد CES  و بر اساس زمان شروع تولید انبوه رونمایی خواهد شد. گلکسی اس22 فن ادیشن نیز در نیمه دوم سال با هدف تولید 5.7 میلیون دستگاه عرضه خواهد شد. به طور کلی، تاشوها ۲۰ درصد از پرچمداران سامسونگ را در سال آینده تشکیل خواهند داد.

بیش‌ترین تولید سال 2022 سامسونگ برای گوشی‌های میان رده سری A  و سطح مبتدی است. انتظار می‌رود که گلکسی A53 با 28 میلیون دستگاه، پرتولیدترین گوشی سامسونگ در سال آینده باشد و پس از آن گلکسی A13 با 27 میلیون و A33 با 23 میلیون دستگاه قرار دارند. این سه مدل به تنهایی نزدیک به یک چهارم تولید پیش‌بینی‌شده سامسونگ از 334 میلیون گوشی در سال را تشکیل می‌دهند. به نظر شما آیا سامسونگ می‌تواند این اهداف را به واقعیت تبدیل کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)