خانهاخبار
قیمت جدیدترین تبلت اوپو لو رفت

قیمت جدیدترین تبلت اوپو لو رفت

با توجه به لو رفتن قیمت اوپو پد، زمان رونمایی آن نزدیک به نظر می‌رسد
۱۴۰۰/۸/۲۲

اوایل هفته پیش بود که تصویری نه چندان با کیفیت از جدیدترین تبلت منتسب به اوپو در توئیتر لو رفت. همچنین اسکرین شات‌هایی از برخی از مشخصات فنی این تبلت منتشر شد که تراشه اسنپدراگون 870 آن را نشان می‌داد. حالا افشاگر شناخته شده دنیای فناوری، Digital Chat Station، قیمت و برخی دیگر از مشخصات فنی این تبلت مورد انتظار را منتشر کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده توسط این افشاگر، تبلت اوپو از نمایشگر 11 اینچی ال‌سی‌دی با نرخ نوسازی 120 هرتزی بهره می‌برد. به علاوه، در قاب پشتی این تبلت یک دوربین 13 مگاپیکسلی قرار دارد که البته نکته منفی محسوب نمی‌شود چرا که اصولا تبلت‌ها برای عکاسی مناسب نیستند. در قاب جلویی نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی قرار دارد. 

image

اخبار لو رفته قابلی همچنین ابراز داشته‌اند که نمایشگر این تبلت 11 اینچی است و قلب تپنده آن نیز تراشه اسنپدراگون 870 خواهد بود. در کنار این تراشه، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی سخت‌افزار این تبلت را تشکیل می‌دهد. به علاوه، انتظار می‌رود اوپو پد (نام احتمالی تبلت اوپو) با اندروید 12 و رابط کاربری بهینه شده Color 12 عرضه شود. به نظر می‌رسد رابط کاربری اوپو پد برای قابلیت‌های تبلت محور مانند ویجت‌های مختلف و نوار وظیفه بهینه شده باشد.

براساس اطلاعات منتشر شده، قیمت جدیدترین تبلت اوپو 312 دلار خواهد بود که البت باید اشاره کرد که ممکن است با قیمت نهایی آن متفاوت باشد. در نهایت باید اشاره کرد که هنوز زمان رونمایی و عرضه تبلت اوپو مشخص نیست ولی می‌توان انتظار داشت که این تبلت در طی ماه جاری و یا آذر معرفی شود. براساس اخبار مرتبط، در حال حاضر اوپو در حال کار روی سری اوپو رنو 7 است که به احتمال فراوان تا پایان ماه جاری رونمایی خواهند شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)